7 marketing irány, amelyet most kell bevezetni
A marketinget nem csak a vevői elvárások, hanem a technológia fejlődése is formálja. Annak idején a televízió forradalmasította a reklámot, ma a mesterséges intelligencia teszi
A marketinget nem csak a vevői elvárások, hanem a technológia fejlődése is formálja. Annak idején a televízió forradalmasította a reklámot, ma a mesterséges intelligencia teszi
Ahogy egy ház építését sem a tetővel kezdjük, úgy a vevőszerző stratégiánkat is alulról kell felépítenünk. Minél erősebb ez az alap, a „házunkba” annál több
A márkahanggal közvetíti egy cég a fogyasztói felé az üzeneteit. Fontos, hogy ezt a márkahangot értse, kedvelje és elfogadja a célpiac.
Magyarországon is egyre többen lovagolják meg a dropshipping hullámot. Azok, akik kellő ismerettel vágnak bele ebbe az újfajta kereskedési formába, hatalmasat nyernek. És a többiek?
A HubSpot kutatása szerint az internetezők 78 százaléka hetente legalább egy online reklámvideót megnéz, 55%-uk pedig minden nap indít el online videókat. A Business Insider
Steve Jobs egyik prezentációjának diájára mindössze ennyi volt írva: „Mágneses zár.” Mit mondott erre Jobs? „Ha kinyitjuk a készüléket, láthatjuk, hogy egy mágneses zár van
Az adatbázis építés a Covid által megtépázott vevőszerzés egyik leghatékonyabb ellenszere lett. Egy értékes adatbázissal a kezünkben csodákra lehetünk képesek… de legalábbis a célpiac aktiválására.
Milyen tapasztalatokat szereznek a vásárlók, mikor online kapcsolatba lépnek egy márkával? Vannak vállalatok, amelyek a régimódi értékesítésben hisznek. Azonban körvonalazódik egy új értékesítés: térképet adni
Egyre nagyobb divat lett Magyarországon is tartalommarketing oldalakat, kampányokat létrehozni. Azonban azt látom, hogy sokszor rettentő kezdetlegesek ezek a stratégiák, és kizárólag a tartalommarketing legősibb
Elképesztő, hogy mennyi marketing eszköz szavatossága járt le az elmúlt években. Hogy hány új vevőszerző eszköz tűnt fel a színen. Sőt, egy 5 évvel ezelőtti
Míg pár éve a közösségi médiában tömegesen lehetett szájhagyomány útján szerzett eléréseket produkálni, mára ez a szegmens visszaesett, a fizetett elérés javára. Azonban a folyamat
Emlékezz vissza az utolsó dologra, amelyet Google-ban kerestél. Megvan? Akkor most gondolj vissza arra, hogy a kifejezésre felugró tartalmak hasznosak voltak-e számodra? Ennek esélye 30-40%,