Újfajta irány van kialakulóban: az adakozó cég
A járvány kitörése óta megszaporodott azon cégek száma, akik valamilyen eszközzel segítik a bajba jutottakat. Vannak, akik ezt egyszerű PR fogásnak tekintik, szerintem ennél sokkal
A járvány kitörése óta megszaporodott azon cégek száma, akik valamilyen eszközzel segítik a bajba jutottakat. Vannak, akik ezt egyszerű PR fogásnak tekintik, szerintem ennél sokkal
Drasztikusan átalakította a járvány a cégek marketing stratégiáját, van, ahol nullára tekerték le a marketing költségeket, máshol pedig több pénzt öntenek a vevőmegtartásba, vevőmegszerzésbe, mint
Egy ország gazdaságára legnagyobb befolyással mindig a vásárló van. Ha nincs vásárlás, a gazdaság lejtmenetre vált. Rossz hír, hogy a vevő nem születik vevőnek… azt
Állítólag Caesar a meggyilkolása napján kapott egy apró cédulát, amiben figyelmeztették az ellene készülő merényletről. És vajon mit tett a cetlivel?
A kialakult krízishelyzet nagy nyertese a hírlevél. A megnyitások és átkattintások radikálisan emelkednek egy érdekes téma esetén. Manapság azokat is elérjük, akiket korábban lehetetlen volt.
A marketinget nem csak a vevői elvárások, hanem a technológia fejlődése is formálja. De miben lesz más 2020 vevőszerzés szempontjából, mint amilyen 2019 volt?
2019-ben 47 alkalommal kért tőlünk interjút, cikket a sajtó. Többek között az Origo, a TV2 Tények, a Mokka, a Haszon Magazin, a Jazzy Rádió, a Trend
A Hírös Ízeknek készített, pékségeket megszólító kampány szép eredményeket hozott. Ehhez azonban több kellett, mint egy egyszerű reklámhadjárat.
Hajnalban egy listán dolgoztam, ami rendkívül hasznos lesz számodra, ha reklámügynökséggel dolgozol. Ez a lista ugyanis megmutatja, hogyan működhettek együtt kiugró eredménnyel.
10%-os növekedést is elérhetsz, ha webshopodban, hírleveleidben, landing oldaladon megfelelő színű, formájú, minőségű gombot használsz. De melyik a leghatékonyabb gomb? Íme…
Brian Tracy nem ma kezdte pályafutását, azonban vannak tanításai, amelyek még mindig a legnagyobb sikereket hozhatják a 2020-as évre.
A legtöbb terméknek van egy fő riválisa. A Playstationnak ott az Xbox, az iPhone-nak a Galaxy, a Nike-nak az Adidas. Mit tehetsz, ha nem csak