Mindent, amit tudni akartál a Black Fridayról!
Minden negyedik ember szerint csak átverés a Black Firday. Azok között viszont, akik hisznek a Black Friday akcióiban, messze a műszaki cikkek a legnépszerűbbek.
Minden negyedik ember szerint csak átverés a Black Firday. Azok között viszont, akik hisznek a Black Friday akcióiban, messze a műszaki cikkek a legnépszerűbbek.
Ajándékcsere és hatalmas akciók a plázákban. A karácsonyi ünnepek után agy átlagos naphoz képest két és félszeresére nő a vásárlók száma. Az üzletek többsége visszaveszi
Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka. A reklámokat egy felmérés is megelőzte, illetve a kajakozó és felesége, Kucsera-Tápai Szabina is
Noha már hetek óta a focivébé körül forog minden a médiában, a közösségi médiában és a sajtóban egyaránt, elég kevés hazai kereskedő épített erre kampányt
Mindenki próbálja valami különlegessel meglepni szerelmét Valentin napon. Egyesek romantikus kirándulást terveznek, de olyanok is akadnak, akik egy szív alakú csokival letudják a szerelmesek napját.
Ha cégednek még nincs Facebookon csoportja a legkedvesebb, leghűségesebb partnereiből, vevőiből, akkor ezt a cikket mindenképpen olvasd el.
Örök kérdés: hogyan jönnek „automatán” a vásárlók? Hogyan lesz megtérülő végre a marketing? A Herbalife számára készített kampányunknál a ROI-t tartottuk szem előtt.
El se hiszed, hány cégnek jött be, hogy 100%-osan őszinte volt a vevőivel. Mutatok pár példát a történelemből, de előtte 3 figyelmeztetés:
Ha a piacod vevőszerzésében 2018-ban Te akarsz a dobogó tetejére állni, akkor a Pozitív Vevőmanipuláció Stratégiáját érdemes megismerned. Érdemes elsajátítanod.
Egy kampány bevezetésével minden óhatatlanul megváltozik. Míg pár éve ezek eredményei megjósolhatatlanok voltak, manapság a marketing ugyanúgy előrejelezhető, mint az időjárás.
Mikor egy új versenytárs lép a piacra, az ember óhatatlanul arra gondol: „Ez tucatjával szívja majd el a vevőimet.” És a külföldi konkurencia már itt kopogtat.
Először is köszönjük, hogy: 14 700-an olvassátok rendszeresen a leveleinket 2017-ben. Sokan közületek kérdeztek, témajavasoltokat küldtök nekünk.