Közösségi média körkép: itt vannak a legfrissebb adatok a posztoláshoz
A legfőbb kihívás egy marketinges számára, hogy megtalálja azt a közösségi média felületet, amelyen aztán olyan kommunikációt folytathat a cég, amely támogatja a vevőszerzést a
A legfőbb kihívás egy marketinges számára, hogy megtalálja azt a közösségi média felületet, amelyen aztán olyan kommunikációt folytathat a cég, amely támogatja a vevőszerzést a
Egészen nagy a hájp mostanában a különböző vállalati wellbeing programok körül. Nem véletlenül. A programot elindító cégeknél ugyanis a fluktuáció érezhetően visszaesik, a dolgozók hatékonysága
A legtöbb ügynökségi brainstormingon elhangzik a kérdés: „Milyen marketing stratégia mentén vigyük végig a kampányt?” Azonban egy komplett marketing stratégia több mint egyetlen kampány. Ez
Egyetlen fogyasztó egyetlen nap 5 000 olyan tartalomba, hirdetésbe fut bele, amelyet cég közvetít. Ezek túlnyomó része az internetről érkezik. 67%-kal több potenciális vevőre számíthat
Kommunikációs csatorna – Ha elmegyünk egy japán kisvárosba, ahol mindenki japánul beszél, ne lepődjünk meg azon, hogy nekünk is meg kell tanulnunk az ottélők nyelvét,
Egészen kiugró eredményeket lehet ma már elérni egy jól felépített, stratégiai, leadépítő kampánnyal. Ráadásul a vásárlók is szeretik őket. A Nottevit „Alváskvíz” játéka több szempontból
Potenciális vevő szerzés – Hogyan lehet 1735 potenciális vevőt szerezni a pandémia alatt egy olyan piacon, amelyet erősen érintett a Covid megjelenése? A Kalcsu Cosmetics
Az e-mail marketing kommunikáció továbbra is tartja egyik vezető helyét a marketing eszközök listáján. Összeszedtük, hogy ebben az évben mitől működhet kiemelkedően egy e-mail.
Néhány évvel ezelőtt Bill Gates megírta a Business @ the Speed of Thought című könyvét. Az abban leírt digitális technikák mára teljesen elavultak. Azonban a
„Ahogy változik a világ, úgy változik körülötte a marketing kommunikáció is.” Nehéz előre jósolni egy olyan világban, amely egyik nap fekete, a következő nap pedig
Egyre több helyről hallani, hogy a 2020-as év következményeit 2021-ben is nyögni fogjuk. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy van pár sikeres marketing eszköz, megoldás, amelyek válságban
Készítettünk egy rövid videót, amellyel szeretnénk megköszönni egész éves hűségedet. Jövőre pedig rengeteg újdonsággal, esettanulmánnyal, marketing trenddel érkezünk az e-mail fiókodba és a Facebook üzenőfaladra.