BIO és felhasználható sajtófotók

ADATOK

Teljes Név:

Szabácsik Gergely

Születési idő, hely:

1987.08.11. Budapest

Végzettség:

Szakközgazdász Kereskedelem- és Marketing szakon, Reklám szakirányon
Budapesti Metropolitan Egyetem

Reklámszervező szakmenedzser
Budapesti Metropolitan Egyetem

Közösségi média:

BIO

Short Bio

Szabácsik Gergely
tulajdonos, ügyvezető igazgató
Yellow Bird Hungary Kft.

A Yellow Bird online marketing ügynökség egyik alapítója és ügyvezetője. A Budapesti Gazdasági Egyetem Vállalkozásfejlesztés Mesterszakának mentora, a Holisztikus marketing tantárgy oktatója levelező szakon. A Trend FM partnere, az Online Marketing Trendek c. műsor társműsorvezetője. 13 éves tapasztalattal rendelkező marketing szakértő, aki évente több előadást tart konferenciákon, tréningeken, egyetemeken a marketingről és az online eszközök fontosságáról.

Csapatával tudományos alapokon kidolgozott módszertanával abban segít, hogy egy márka meg tudja találni az igazi hangját és úgy tudjon kommunikálni a felhasználói felé, hogy azzal kiemelkedjen a mai hatalmas reklámzajból. A Yellow Bird a Smart24 marketing-mérő szoftver kizárólagos magyarországi- és szlovákiai ügynökségi fogalmazója és a rendszer marketing know-how-jának biztosítója.

Long Bio

Szabácsik Gergely
tulajdonos, ügyvezető igazgató
Yellow Bird Hungary Kft.

A Yellow Bird online marketing ügynökség egyik alapítója és ügyvezetője. A Budapesti Gazdasági Egyetem Vállalkozásfejlesztés Mesterszakának mentora, a Holisztikus marketing tantárgy oktatója levelező szakon. A Trend FM partnere, az Online Marketing Trendek c. műsor társműsorvezetője. 13 éves tapasztalattal rendelkező marketing szakértő, aki évente több előadást tart konferenciákon, tréningeken, egyetemeken a marketingről és az online eszközök fontosságáról.

Csapatával tudományos alapokon kidolgozott módszertanával abban segít, hogy egy márka meg tudja találni az igazi hangját és úgy tudjon kommunikálni a felhasználói felé, hogy azzal kiemelkedjen a mai hatalmas reklámzajból.

18 évesen a testvérével közösen önálló fagylaltos bódét nyitott, ahol először találkozott a marketing és a reklám fontosságával. Ez akkora hatással volt rá, hogy elhatározta, szeretne az ország legjobb szakemberei közé bekerülni. Pályafutása során KKV méretű és multinacionális vállalati környezetben is megtapasztalta a marketing kihívásait, mielőtt tulajdonostársával, Jagodics Ritával találkozott, akivel 2011 óta segíti a hazai vállalatok marketing tevékenységének eredményességét.

Pályafutása alatt több média is felkérte szakértőként, többek között a TV2 (Tények), HírTV, EchoTV, TrendFM, Orient Rádió, Haszon Magazin, Index valamint tréningeken, konferenciákon már több ezer vállalkozót inspirált előadásaival.

2020. nyarán alapította meg tulajdonostársával a Yellow Bird lead and content ügynökséget, ami elsősorban tartalommarketing eszközökkel és adatbázis építéssel segíti a hazai cégek marketing tevékenységét.

2021-ben a Budapesti Gazdasági Egyetem felkérte a Vállalkozásfejlesztés Mesterszak
mentorának, a Holisztikus marketing tantárgy oktatója levelező szakon.

,,Miért Yellow Bird? Mert olyanok vagyunk, mint a széncinege. Ornitológusok megfigyelték, hogy a széncinege úgy élte túl a városiasodást, hogy megváltoztatta az énekét. Magasabb hangon kezdett el kommunikálni a társaival, mert a régi hangját elnyomták az autók, gyárak, gépek hangja. Mellkasán a rikító sárga tollazat pedig azt jelzi, hogy képes
bőséges mennyiségű táplálékot szerezni partnerének. Ahogy mi is képesek
vagyunk annyi leadet begyűjteni, amely elégedetté teszi Partnereinket, a
számukra előállított egyedi tartalmakkal pedig végre kiemelkedhetnek az
eddig még sosem látott magasságokba törő reklámzajból. Hát ezért a
széncinege, ezért a Yellow Bird.” – mondja Gergely.

A Yellow Bird csapatával, tudományos alapokon kidolgozott módszertanával abban segít, hogy egy márka meg tudja találni az igazi hangját és úgy tudjon kommunikálni a felhasználói felé, hogy azzal kiemelkedjen a mai hatalmas reklámzajból. ,,Mindehhez az országban egyedülálló módon ügynökségként a Smart24 marketing riport szoftver segítségével 0-24-ben elemezni tudjuk a marketing eszközök hatékonyságát.” – mondja Gergely.

A Yellow Bird a Smart24 marketing-mérő szoftver kizárólagos magyarországi- és szlovákiai ügynökségi fogalmazója és a rendszer marketing know-how-jának biztosítója.

PORTRÉK

ELŐADÁSOK