Okosan, színesen a contentről

Hogyan lehet a legpontosabban tervezni a 2023-as évre?

Hol érdemes költeni 2023-ban a marketingen belül, melyik marketingeszközt mikor ajánlott használni, és mikor nem, mire tegyünk fókuszt a tervezéskor?

Vendégünkkel, Likár Viktorral, a Smart24 adatelemzőjével beszélgetünk többek között ezekről a témákról a legfrissebb Helló Yellow! podcast adásban.

Így lehet a legjobb eredményt elérni Google hirdetésekkel

Hogyan és mire használják a magyarok a Google-t, hogyan változnak a fogyasztói szokások, mi a Google erőssége, hogyan segíti a vásárlást? Hogyan tudja egy cég a legjobb eredményt elérni, és kiaknázni a Google adta lehetőségeket?

Vendégünkkel, Debreczeni László szakértővel, hirdetési specialistával beszélgetünk többek között ezekről a témákról a legfrissebb Helló Yellow! podcast adásban.

A Tik Tok lenyomja a Facebookot? Melyik médiát használjuk az év végi hajrában?

Hogyan tudjuk kihasználni a Tik Tokban rejlő lehetőségeket? Mik a legfrissebb adatok, érdemes itt kommunikálni? Hogyan használjuk a jelenlegi helyzetben a Facebookot a kommunikációban? Egyszóval minden, ami közösségi média.

Vendégünkkel, Lévai Richárd közösségi média szakértővel beszélgetünk többek között ezekről a témákról a legfrissebb Helló Yellow! podcast adásban.

FRISS KUTATÁS: a válság hatása a magyar e-kereskedelemre

Milyen helyzetben vannak most a magyar webshopok? Mitől tartanak leginkább, ha az előttünk álló időszakot nézik? Mit lehet tenni, ha elszálltak a rezsiárak, az ellátási lánc is akadozik, miközben a vásárlók fogyasztása, a megrendelések száma folyamatosan esik? Hogyan látja a webshopok helyzetét és mit tanácsol nekik a szakértő?

Vendégünkkel, Simon Zsolttal (International Head of Marketplace, Webshippy) beszélgettünk többek között ezekről a témákról a legfrissebb Helló Yellow! podcast adásban.

Márkaépítés: nulláról a Magyar Brands-díjig

Hogyan lehet stratégiai kényszerhelyzetből jegyzett márkát létrehozni? Hogyan lehet elérni, hogy versenyhelyzetbe kerüljünk beszállítói oldalról? Mi a kockázata, és mi az előnye, ha más tulajdonában lévő márkába fektetünk nagy energiákat? Hogyan kell kommunikálni egy sikertermékről, amelynek jó a piaca?

Vendégünkkel, Medgyesi Tamással, a COOL Klíma ügyvezetőjével beszélgetünk többek között ezekről a témákról a legfrissebb Helló Yellow! podcast adásban.

Mire költenek most a magyar cégek, hol húzzák be a féket, hogyan látják a jövőt?

Friss és aktuális téma terítéken: mit terveznek a magyar kkv-k a nehéz gazdasági helyzetben? Annyi minden és olyan gyorsan változik a világban, ezt pedig egy cégnek, márkának is követnie kell. A rendkívüli helyzetek rendkívüli marketinges döntéseket is követelnek. Mire költenek a magyar cégek, hol húzzák be a féket, hogyan látják a jövőt? Vendégünkkel, Jagodics Tamással, a Cégmenedzser Szoftver ügyvezető igazgatójával mutatjuk be egy új piackutatás eredményét a legfrissebb Helló Yellow! podcast adásban.

Borul a marketinges piac? Mit hoz a katás adózás megváltoztatása?

Most kivételesen nem marketinges vizekre evezünk, hanem a kata kérdését járjuk körül, hiszen sok cég, márka ügynökségekkel vagy külsős marketingesekkel, szabadúszókkal dolgozik. Milyen változások várhatók, milyen lehetőségek állnak a cégek előtt?Böröczkyné Verebélyi Zsuzsanna, adószakértő, az Adótanácsadók Egyesületének alelnöke volt a témában a segítségünkre a legfrissebb Helló Yellow! podcast adásban.

Személyes márka vs. céges márka

Melyiket építsük inkább, vagy esetleg együtt építsük? A kettő erősíti vagy gyengíti egymást? Mikor érdemes arcot adni a brandnek? Ki legyen a márka arca? Kell-e ezt a vonalat erősíteni a vevői lojalitáshoz? Többek között erről is beszélget Szabácsik Gergely, a Yellow Bird tulajdonosa a legfrissebb Helló Yellow! podcast adásban.

A marketing stratégiai összefogásoké a jövő? Hogyan működjön együtt több márka egy közös reklámozásban?

Miért érdemes stratégiai összefogásban gondolkodnia egy vállalatnak és hogyan jött létre az Otthon Neked építőipari kezdeményezés? Hogyan lehet kiegészíteni egy TV megjelenést olyan online eszközökkel, melyek segítik informálni a célpiacot? Erről beszélget Szabácsik Gergely, a Yellow Bird tulajdonosa Miklós Nórával, az Otthon Neked Összefogás vezetőjével a legfrissebb Helló Yellow! podcast adásban.

Kommunikáció válsághelyzet idején

Hogyan érdemes kommunikálnia egy márkának, vállalkozásnak a nehéz gazdasági időkben? Áremelkedések, háború, Covid-19, csak néhány tényező, melyek megnehezítik ma a cégek megfelelő marketing üzeneteinek megfogalmazását. De mit kommunikáljunk jelenleg? Erről beszélgetett Szabácsik Gergely, a Yellow Bird tulajdonosa, ügyvezetője Jagodics Rita kereskedelmi marketing szakértővel a Helló Yellow! legújabb adásában.

Ha úgy viselkedsz, mint Kennedy, akkor a potenciális ügyfeled rengeteget fog költeni nálad

Ha nem lett volna nyilvános tévévita 1960-ban Nixon és Kennedy között, akkor Nixon talán megnyerte volna a választásokat.

Azonban a fiatal szenátor előadásmódja annyira lenyűgözte az embereket, hogy végül ő lett az Egyesült Államok elnöke.

Ma már ott tartunk, hogy egy értékesítő, eladó viselkedésén nagyban függ, hogy lesz eladás vagy sem.

Hogy hogy viselkednek a mindig mindent eladni tudók, és azok, akiktől kevesen vásárolnak, az kiderül a Helló Yellow! llegújabb adásából.

Digitalizált belső marketinggel gyorsulhatnak fel céged munkafolyamatai

Akár 50%-kal is felgyorsulhatnak egy cég munkafolyamatai, ha időben lecseréli az elavult belső kommunikációs csatornájukat valami modernebbre.

De pontosan melyek ezek a modern eszközök?

Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője a Helló Yellow! legújabb podcast adásában Hildebrand Krisztiánnal, az Anico Kft. rádiós shop managerével ennek járt utána.

Hogyan tudja hatékonyabban támogatni céged a viszonteladóit, mint a versenytársai?

A legtöbb viszonteladó nem érdekelt egyetlen márka magasszintű forgalmazásban. Legfőbb célja, hogy többet adjon el, mint az előző hónapban.

céged számára adott tehát a feladat: elérni, hogy a viszonteladó növekedése együtt járjon a márkád, a termékeid nagyobb számú értékesítésével.

Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője a Helló Yellow! legújabb podcast adásában éppen azt mondja el, hogyan teheted meg mindezt.

Milyen kampányokkal építi a márkáját a Billingo?

Big Bang stratégia és ügyfél sikerkampányokkal lett egyre népszerűbb a Billingo

Mit tehet egy olyan szomorú időszakban egy vállalat, mint amelybe most került a világ? 

Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője a Helló Yellow! legújabb podcast adásában Besztró Szabolccsal, a Billingo operatív és stratégiai igazgatójával beszélgetett a témáról. 

Mit tehet egy márka a háború árnyékában?

Az online hírlevél a király, az offline DM a királynő. Hozd össze őket, és lesz egy királyságod!

Nem is lehet kérdés: ma már egy márka igenis sok mindenért felelősséggel tartozik. Véleményét, állásfoglalását egy-egy fontos társadalmi kérdésben el is várják a fogyasztók.

Mit tehet egy olyan szomorú időszakban egy vállalat, mint amelybe most került a világ? 

Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője a Helló Yellow! legújabb podcast adásában beszél a társadalmi felelősségvállalás mikéntjeiről.

Milyen stratégiától lesz hűséges céged vásárlóinak minimum 70%-a?

Milyen eszközöket használnak a sikervállalatok, amelyekkel elérik, hogy vásárlóik folyamatosan visszatérjenek?

A hűség 2022-ben az egyik legértékesebb eszköz egy modern vállalat életében. Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője a Helló Yellow! legújabb podcast adásában meséli el, hogyan lehet ezt gyorsan, hatékonyan, akár kis költségből is elérni.

Hoppá! Beköszönt a papíralapú DM-ek második aranykora?

Az online hírlevél a király, az offline DM a királynő. Hozd össze őket, és lesz egy királyságod!

Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezető tulajdonosa Kovács Dórával, a Hibridlevél cégvezetőjével a papíralapú hírlevelek második aranykoráról beszélgetett a Helló Yellow! legújabb podcast adásában.