Okosan, színesen a contentről

A BNI Villám7es online tartalommarketing sorozata

Hogyan épül fel a BNI Villám7es online content sorozata? Milyen tartalomra reagálnak a követők? Szabácsik Gergely a Yellow Bird ügyvezetője és Avidor András a BNI Magyarország és Szlovákia vezetője egy ízig-vérig modern tartalommarketing stratégiáról beszélt a Yellow Bird Day eseményen, mely most a Hellow Yellow Podcast részeként is meghallgatható. Hallgasd meg a tartalommarketing tippeket.

Hogyan építenek adatbázist a profi vállalatok

Hogyan építenek adatbázist a profi vállalatok? A GDPR megjelenése sok mindent átalakított az adatbázis építésekben és az adatkezelésekben. Vajon hogyan érdemes leadeket gyűjteni úgy, hogy az jogilag is megfeleljen? Erről beszélgetett Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője és Nacsa Szilárd, a Yellow Bird senior account managere a Yellow Bird Day eseményen.

1742 regisztráló egy kozmetikai online konferenciára

Hogyan lehet 1735 potenciális vevőt szerezni a pandémia alatt egy olyan piacon, amelyet erősen érintett a Covid megjelenése? A Kalcsu Cosmetics vezetői egy percig sem sopánkodtak, helyette inkább létrehozták Magyarország első Kozmetikus közösségét. Az eredmény? Átütő… Erről beszélgetett Kalcsu Balázs, a Kalcsu Cosmetics ügyvezetője és Jagodics Rita, a Yellow Bird tulajdonosa a Yellow Bird Day eseményen.

Marketing szoftver, ami lázban tartja a magyar cégeket

Vajon hogyan lehet hatékonyan mérni az online marketing eredményességét? Milyen kimutatásokat érdemes nézni és milyen időközönként? Mit nézzen egy cégvezető, marketing igazgató és mit egy marketinges. Mindebben hogyan segíthet a Smart24 szoftver? Erről beszélgetett Szabácsik Gergely, a Yellow Bird tulajdonosa, ügyvezetője és Jagodics Rita, a Yellow Bird tulajdonosa a Yellow Bird Day eseményen.

Egy szoftverfejlesztő vállalat tartalommarketing stratégiája

Mi kell ahhoz, hogy heti rendszerességgel kreatívan, nagyvállalati stílusban gyártsunk tartalmat? Honnan jött a Cégmenedzser Szoftver tartalommmarketing eszközének, a Business Friday sorozat ötlete és miért született meg? Erről beszélgetett Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője és Jagodics Tamás, a Cégmenedzser tulajdonosa és ügyvezetője a Yellow Bird Day eseményen.

Az építőipar egyik legizgalmasabb content marketing stratégiája

Milyen tartalmakkal lehet kitűnni egy olyan éles piacon, mint az építőipar? Vajon a Mapei építőipari vállalatnak mi a tartalommarketing stratégiája és mirt tartja fontosnak a lakosság edukálást cikkekkel, hírlevéllel, sőt, saját szervezésű online Mapei TV-vel? Erről beszélgetett Jagodics Rita, a Yellow Bird tulajdonosa és Mészáros Szilvia, a Mapei PR osztályvezetője a Yellow Bird Day eseményen.

A Zepter Covid-álló tartalommarketing stratégiája

Hogyan erősített rá a Zepter a content marketing stratégiájára a Covid időszak alatt? Milyen eredményekkel jöttek ki a járványból? Mitől szólt nagyot a vállalat egeszsegesvagyok.hu leadszerző kampánya és mit érdemes belőle ellesni? Erről beszélgetett Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője és Bálint Tamás, a Zepter marketing vezetője a Yellow Bird Day eseményen.