Okosan, színesen a contentről

Hogyan lehet kényes piacokon online értékesíteni?

Vannak piacok, amelyek megkívánják a magas hozzáértői státuszt az eladási oldalon. Ilyen az egészségügyi terület is.

Mégis hogyan lehet ezeken a kényes piacokon online hatékonyan értékesíteni, úgy, hogy a weboldalon nem áll a vevő mellett szakértő eladó? 

Szabácsik Gergely a legújabb Helló Yellow! podcastben Traier Csabával, a Herbaház kereskedelmi igazgatójával hozza a nem is túl meglepő megoldást.

Így változtatta meg a Covid a cégek márkastratégiáját

Mire figyeljünk oda egy márka kommunikációja során?

Mi változott a Covid hatására a vállalatok márkastratégiájában?

Szabácsik Gergely Kőszegi Andrással, az OnBrands márkatanácsadójával, márkainspirátorával  beszélgetett márkastratégiáról, márka kommunikációról a Helló Yellow! új podcast adásában.

Minden harmadik magyarnak az online rendelés a kedvenc bevásárlási formája

A NetPincér (hamarosan Foodpanda) 20 percre szeretné levinni a kiszállítási időt. Ez elképesztő versenyelőnyt jelentene számára a piacon. 

Mire van ehhez szükség? 

Hogyan változnak a fogyasztói igények?

Mi lesz azokkal a cégekkel, akik nem tudják kiszolgálni ezeket az extrém igényeket?

Szabácsik Gergely Blaumann Debórával, a NetPincér marketing vezetőjével járt utána a kérdéseknek a Helló Yellow! friss podcastjében. 

A digitális növekedés hogyan hat ki egy webshopra? Íme a Decathlon online stratégiája.

Milyen online stratégiával állt elő a Decathlon, aki korábban az üzletben való eladásban volt igazán erős? 
A Decathlon az offline és az online összeházasításával egy hibrideladásra tért át. 

A Helló, Yellow! legújabb podcast adásából kiderül! Román Gergely, a Decathlon e-kereskedelmi igazgatója és Szabácsik Gergely a Helló Yellow! legújabb adásában éppen erről beszélnek.

Hogyan marketingezzen egy építőipari vállalat 2021-ben

Kevés a szakember, kevés a termék, de mégis hatalmas az érdeklődés a felújítás és építkezés iránt. Hogyan tud egy építőipari vállalat ma olyan marketing kommunikációt folytatni, ami a jelenlegi állapotokat támogatni és segíteni tudja? Mire kell ma vigyázni 2021-ben egy építőipari vállalatnak? Erről beszélget Endrődi Ferenc, a Hufbau Építőpont Hálózat tagja, az Akker-Plusz Kft. tulajdonosa és ügyvezetője és Szabácsik Gergely a Helló Yellow! podcast legújabb adásában.

Hogyan teheted mérhetővé a marketinged? 

Radikálisan emelkedett a pandémia alatt a digitális felhasználók száma.
Ez jó hír. Főleg azoknak a cégeknek, akik az online felhasználókat le tudják követni, őket képesek monitorozni, aktivitásukat befolyásolni.
De milyen megoldásokkal, eszközökkel lehetséges mindez?
Erről beszél Jagodics Rita és Szabácsik Gergely a Helló Yellow! friss podcastjében.

Az online kinyírja a hagyományos vásárlást?

Mi történt az online kereskedelemben a Covid-korszak alatt? Igaz az a pletyka, hogy az emberek a jövőben szinte kizárólag a neten vásárolnak majd? Vagy azért szükség lesz még a hagyományos üzletekre is? Mely iparágak mennek majd nagyot a jövőben az online térben? Erről beszélgetett Szabácsik Gergely és Várkonyi Balázs, az EMAG Magyarország, Extreme Digital ügyvezető igazgatója a friss Helló Yellow! podcastben.

Ha ezeket a szabályokat nem tartja be egy webshop, akkor jön a büntetés

Milyen feltételeknek, szabályoknak kell megfelelnie ma Magyarországon egy webshopnak? Milyen elemek hiánya miatt lehet büntetés? Egyáltalán fogyasztóként hogyan kerüljük el a csaló webshopokat? 2020-ban 3 évet lépett előre a hazai e-kereskedelem, 45%-ot növekedtek a vásárlások száma. Ez hogyan hat ki a piacokra? A friss Helló Yellow! podcastben dr. Szilágyi Dórával, a Gazdasági Versenyhivatal vizsgálójával beszélgetett Szabácsik Gergely, a Yellow Bird CEO-ja.

Hogyan lehet prémium autókat értékesíteni a jelenlegi helyzetben?

Hogyan lehet a prémium autó piac marketing tevékenységét online eszközökkel is megtámogatni? Az autóiparnak sem kedvezett a pandémia, de vajon a prémium autók piacát is érintette a jelenleg kialakult helyzet? Milyen online marketing eszközöket lehetett bevetni? Szabácsik Gergely, a Yellow Bird CEO-ja és Dósa Péter, a BMW Wallis marketing vezetője erről beszélget a Helló Yellow! podcast legfrissebb adásában.

Hogyan lehet egy szakmai kiállítást óriási sikerrel átvinni az online térbe?

A Covid alatt is szerveznének szakmai kiállításokat a cégek. Ez derült ki Szántó Gabriella, a Hungexpo kommunikációs igazgatójának szavaiból. A hagyományos face to face kiállítások a járvány alatt ellehetetlenültek, azonban az online tér itt is mentőövet dobott a cégeknek. Szabácsik Gergely, a Yellow Bird CEO-ja és Szántó Gabriella, a Hungexpo kommunikációs igazgatója erről beszélget a Helló Yellow! podcast legfrissebb adásában.

Az elfoglalt cégvezető is fogyaszt reklámot – de vajon hol?

B2B területekről kicsit másképp. Milyen csatornákon érhető el egy cégvezető? Milyen üzenetek mennek át az elfoglaltságból épített falán? Változott az offline és az online eszközök használata a cégvezetők elérésében? Mik a trendek 2021-ben a B2B szektorban, mire érdemes odafigyelni? Erről beszélget Szabácsik Gergely, a Yellow Bird CEO-ja és Tari Attila, a Haszon Magazin lapmenedzsere.

Dropshipping és webáruház indítás pandémia alatt?

Vajon hogyan és miben tudja segíteni a dropshipping lehetőség a kereskedő, gyártó cégek online átállását? Hogyan változott a webshopok forgalma és helyzete a pandémia alatt? Mit várnak ma el a fogyasztók a vásárláskor és kiszállításkor? Erről beszélgetett Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője és Perényi András, a Webshippy ügyvezetője a TrendFM stúdiójában.

Kommunikáció a vírushelyzetben 2021 első hónapjaiban

Új műsorunk indult a Trend FM közreműködésével. Az első adásban Szabácsik Gergely, a Yellow Bird ügyvezetője és Érczfalvi András, a Trend FM szerkesztő műsorvezetője beszélget arról, hogy milyen fantasztikus megoldásokat kényszerített ki a Covid okozta káosz a magyar cégekből. Mit érdemes használni, mit kommunikáljunk. A Trend FM stúdiójában ezekből szemezgettünk.

Hogyan készüljünk a Covid második hullámára

Hogyan készüljünk a Covid második hullámára? Miben lesz más, mint az első? Hogyan jöhetünk ki belőle győztesen? A téma izgalmas, hiszen sok cég szorult arra, hogy teljesen átalakítsa a marketing stratégiáját. Szabácsik Gergely a Yellow Bird Day eseményen hozott pár túlélési stratégiát, mely most a Hellow Yellow Podcast részeként is meghallgatható.