11 240 regisztráló a Zepter kampányában: így értük el
A Zepter azzal a problémával keresett fel minket, hogy az értékesítői nehezen gyűjtenek leadet, az ügyfélkörük lassan bővül, kevesen vannak, akiket meg tudnának keresni az
A Zepter azzal a problémával keresett fel minket, hogy az értékesítői nehezen gyűjtenek leadet, az ügyfélkörük lassan bővül, kevesen vannak, akiket meg tudnának keresni az
Ha keveset tudunk valamiről, hajlamosak vagyunk arra, hogy az első benyomásunk alapján, felszínesen döntsünk, hiszen így kényelmesebb.
Egyre többször halljuk, hogy új marketingrend van kialakulóban. Ma már szinte a kampány indulása előtt lemodellezhető annak forintosított eredménye…
Egyre nagyobb divat lett tartalommarketing oldalakat, kampányokat létrehozni. Azonban ezek a stratégiák sokszor igen csak kezdetlegesek.
Rengeteg törött tányérra volt szükség ahhoz, hogy az első könyvem elkészüljön. Több mint 20 éve foglalkozom marketinggel, és elmondhatom, ma már nem török marketing tányérokat.
Még jópár éve egy riporter 3 betonöntőt faggatott arról, hogy pontosan mi a dolguk egy építkezésen. Meglepő, céged marketingje szempontjából is érdekes válaszok születtek…
Mitől van az, hogy egy cég ugyanolyan alapokkal ugyanazon a piacon a csúcsra jut, míg más eltűnik a süllyesztőben? Nézzük hát az okokat…
Létezik egy zseniális matematikai egyenlet, amely pontosan megmutatja, mit kell tenned, hogy több vevőd legyen. Segítségével még árat is emelhetsz.
Talán már veled is előfordult, hogy kaptál kisebb-nagyobb szívességet, és azt viszonozni akartad. Egy vacsorát, egy dicséretet, bármit. Egy szívesség akkor működik a legjobban, ha…
Elképesztő: egy étteremben készült felmérés szerint, amikor a vendégek a számla mellé egy cukrot kaptak ajándékba, akkor 3 %-kal növekedett a borravaló.
Viccesek, de sokszor okoznak bosszúságot az elrontott árcédulák a boltokban. A helyesírási hibák mellett az is előfordul, hogy az akciós ár nem is olcsóbb.
Krácsony előtt a főváros egy felbolydult méhkasra emlékeztet. Az őrület fokozódik, az embertömeg egyre nagyobb, az akciók egyre csábítóbbak. Már csak jól kell dönteni…