Forradalmi videós technikát próbáltunk ki
Ismered a 360 fokos videós technikát? Lesd el a trükkjét, kezdd el használni, mert elképesztő dolgokra leszel képes a használatával.
Ismered a 360 fokos videós technikát? Lesd el a trükkjét, kezdd el használni, mert elképesztő dolgokra leszel képes a használatával.
Tudod, mennyi marketing eszköz szavatossága járt le az elmúlt években? Hogy hány új vevőszerző eszköz tűnt fel a színen? Sőt, egy 5 évvel ezelőtti marketing
Egyre több üzleti tárgyaláson, ebéden hangzik el a következő kérdés: „Te hallottál már a Kék Óceán Stratégiáról?” Amelynek egyik leghíresebb modernkori úttörője éppen Steve Jobs
Hogyan reagáltak a magyar kiskereskedők a vasárnapi boltbezárásra? Milyen fejlesztésekben gondolkodtak, hogy növeljék a forgalmukat? Jöjjön 500 magyar kiskereskedő véleménye.
A 2015 első negyedévében véget ért felmérésben nagykereskedő, gyártó cégeket és egyéb kereskedelmi vállalkozásokat (pl. franchise-ok, kereskedelmi hálózatok) kérdeztünk.
Ha megtehetnéd, akkor melyik viszonteladód klónoznád? Azt, aki többet kínál a termékeidből, vagy inkább azt, aki lojálisabb a cégedhez?
Gondoltad volna, hogy a zene növeli a profitot? Még egy szerszámgyártónál is, vagy a Te cégednél is. Azonban van ennél is furcsább bevételnövelő.
Új videó: benne Geszti Péter és a mai reklámok sikerreceptjei. Rövid videó, de telis tele van hasznos marketing ötletekkel. Hasznos szórakozást!
A nagykereskedelmi reklámüzenetek 80%-a nem jut el a célcsoporthoz, mert a marketinganyagok túlnyomó többségén olyan címsorok szerepelnek, amelyek…
Nemrégiben érdekes kutatást végeztek Csehországban. Fogtak néhány embert, és leültették őket egy étterem teraszára. Majd másnap ugyanabban az időben üresen hagyták az éttermet.
ÚJ Marketing Helyszínelő Videó! Élő próbababákat állítottunk egy kirakatba, hogy ezzel is feltűnőbbé tegyünk egy üzletet. Hogy sikerült a kísérlet? Mit leshetsz el belőle?
Itt az új Marketing Helyszínelő epizód. A mai részben egy egészen elképesztő kísérletnek vetettük alá mindennapi vásárlási szokásainkat. Íme az eredménye.