Év végi kereskedelmi áttekintő + kampány útmutató
Íme, egy év végi összefoglaló a magyar kereskedelmi cégek 2017-es hajrájáról. Plusz: útmutatóként is használható a 2018-as kampányaidhoz.
Íme, egy év végi összefoglaló a magyar kereskedelmi cégek 2017-es hajrájáról. Plusz: útmutatóként is használható a 2018-as kampányaidhoz.
A magyarországi kereskedők alig több mint 20 százaléka vesz részt az idei Black Friday akciókban a Kereskedelmi Marketing kutatása szerint.
Megkérdeztük 500 magyar nagykereskedés és gyártó cég vezetőit, hogy mondják el véleményüket 2017-ről és meséljenek várakozásaikról. Íme, a válaszok.
A kampányolás olyan egy Nagykereskedés, Gyártó cég életében, mint a biciklizés. Ahhoz, hogy haladj, folyamatosan tekerni kell, előre kell mozdítani a kerékpárt.
Marketing Igazság 1: minél többen járnak a honlapodon, annál több lesz a érdeklődőd. Marketing Igazság 2: Minél hatékonyabban működik a weboldal, annál több lesz a céged
Több bevételt szeretnél a viszonteladóidból? Ma még nem annyit vásárolnak, ami céged számára elegendő lenne? Akkor jöjjön egy kis segítség.
Mitől lesz jó egy kampány? Hogyan tudod mérni a megtérülését? Mi történik a vevőkkel, ha egyik pillanatról a másikra leállítunk egy kampányt?
Mitől lesz jó egy kampány? Hogyan tudod mérni a megtérülését? Mi történik a vevőkkel, ha egyik pillanatról a másikra leállítunk egy kampányt?
2017-re az adatbázis marketingben rejlő lehetőségek megsokszorozódnak. Új eszközök kerülnek előtérbe, miközben kiszorítanak régi jól bevált megoldásokat.
A 20. században még mindenki azt sulykolta: „Legyél jobb 10%-kal a legerősebb versenytársadnál, és tiéd a győzelem.” Remek, nyert ügyed van… a 90-es években. Csakhogy
Brian Tracytől hallottam egyszer egy remek kis anekdotát, ami tökéletes metaforája a mai gazdasági környezetnek. Szóval képzeld el, hogy az irodád egy nap leég.
Az amerikai elnökválasztástól kezdve, az Apple-n át a Starbucksig, egy fontos dolog mindig elhangzik: ha a piacodon Te ismered legjobban az embereket, akkor téged fognak