Márkavallás – Ne vevőket szerezz, hanem…
Több bevételt szeretnél a viszonteladóidból? Ma még nem annyit vásárolnak, ami céged számára elegendő lenne? Akkor kezdd el kialakítani saját rajongóbázisod ezzel a forgatókönyvvel: 1.
Több bevételt szeretnél a viszonteladóidból? Ma még nem annyit vásárolnak, ami céged számára elegendő lenne? Akkor kezdd el kialakítani saját rajongóbázisod ezzel a forgatókönyvvel: 1.
2022-ben azok a gyártók és nagykereskedések jutnak nagyobb szelethez iparáguk tortájából, amelyek végre megszólítják az egyre tudatosabban vásárló végfelhasználóikat is. Kevesen látták értelmét a bútorpántokat
Nagy Marketing Igazság 1: minél többen járnak a honlapodon, annál több lesz a érdeklődőd. Nagy Marketing Igazság 2: És minél hatékonyabban működik az a weboldal,
Veled is előfordult már, hogy szerettél volna valamit posztolni a céges Facebook oldaladra, de semmi nem jutott az eszedbe? Hogy kifogytál a tartalomból? Nos, az
Miért van az, hogy az azonnali elégedettségért bármikor képesek vagyunk feláldozni a hosszú távú előnyöket? Ahelyett, hogy lefutnánk 7 km-et, beveszünk mindenféle fogyókúrás pirulákat. Ahelyett,
Mielőtt elolvasnád ezt a cikket, válaszolj meg kérlek, pár kérdést: Ültél már börtönben? Voltál hajléktalan? Keveredtél utcai verekedésbe? Volt, hogy a bőrszíned miatt leszállítottak egy
A pandémia hatsára erősödött a cégek online jelenléte. A cégek online jelenlétének hatására egyre több online ügynökség születik. Ez utóbbi hatására pedig felhígult az ügynökség
A következő időszakban is lesznek olyan marketing technikák, amelyek kiugróan jól szerepelnek majd, mások pedig végleg eltűnnek a süllyesztőben. Annak jártunk utána, hogy a közeljövőben
Szemkamerás mérések igazolták, hogy a vevők továbbra is az ismert márkákat keresik az üzletek polcain. Rossz hír az új termékeket piacra dobó cégeknek, hogy az
Fogyasztói hűség – Friss felmérések azt mutatják, hogy a ma már az 50%-ot is meghaladó vevőelhagyások két okra vezethetők vissza: a fiatalabb fogyasztók egyre kevésbé
Mi az a stratégia, amely annak idején ugyan még nem tudatosan, de a Fornettiből, egy átlagos pékárukat forgalmazó cégből egy országos hálózatot, egy elképesztő sikersztorit
Néhány évvel ezelőtt Bill Gates megírta a Business @ the Speed of Thought című könyvét. Az abban leírt digitális technikák mára teljesen elavultak. Azonban a