Hírek és érdekességek a marketing világából

Értékesítés

Érzelem és értelem csatája a marketingben

Hogy megértsük, miért nem működnek azok a hirdetések, amelyek csak racionális üzeneteket közvetítenek, egészen az agyunkig kell leásni. Egy egészen bizarr teszt ugyanis kimutatta, hogy

tovább »
Kampány

Itt az új trend: az ökomarketing

Pár napja jelentette be az Unilever, hogy minden termékét karboncímkével látja el, amelyről bárki leolvashatja, hogy mekkora üvegházhatásúgáz-kibocsátással járt az előállítása. Közben egyre több áruházlánc

tovább »
Egyéb kategória

Térkép a vevőd agyáról. Érdekel?

Daniel Ellensberg szerint, ha ismerjük a győzelmi esélyeinket, nagyobb lesz bennünk a hajlandóság, hogy részt vegyünk egy szerencsejátékban. Ezt a megállapítást használják fel például a

tovább »
Kommunikáció

Felkészülés a többcsatornás jelenlétre

A jelenlegi rendkívüli helyzet leszűkítette a többcsatornás kommunikáció lehetőségeit. Igaz, Magyarországon még kevesen csinálják jól. Főleg az online részét, amit most élesben gyakorolhatnak a cégek.

tovább »