Érzelem és értelem csatája a marketingben
Hogy megértsük, miért nem működnek azok a hirdetések, amelyek csak racionális üzeneteket közvetítenek, egészen az agyunkig kell leásni. Egy egészen bizarr teszt ugyanis kimutatta, hogy
Hogy megértsük, miért nem működnek azok a hirdetések, amelyek csak racionális üzeneteket közvetítenek, egészen az agyunkig kell leásni. Egy egészen bizarr teszt ugyanis kimutatta, hogy
A kreativitás lett 2020 marketingjének egyik legértékesebb valutája. Miközben az egyszerű „bemutatom az ajánlatom” kampányok ideje lejáróban, az ötletes kommunikációval színre lépő cégek egyre nagyobb
Fontosak a jól kitalált, ötletesen tálalt ajánlatok, de hűséget nem ezekkel tudsz kiharcolni magadnak. Sokkal inkább forró, izgalmas témákkal, méghozzá rendszeresen kommunikálva.
Az elmúlt pár hónapban 4 950%-kal többen írták be a Google keresőjébe a következő három szót: „kézi fertőtlenítő készítése”. Ugyanebben az időszakban 600% -kal nőtt az „elkaphatom
Pár napja jelentette be az Unilever, hogy minden termékét karboncímkével látja el, amelyről bárki leolvashatja, hogy mekkora üvegházhatásúgáz-kibocsátással járt az előállítása. Közben egyre több áruházlánc
A cégek egy része téli álomba vonult a járvány miatti veszélyhelyzet kihirdetése után. Befagyasztották marketing kiadásaikat, vevőikkel való kommunikációjukat szinte a nullára redukálták. Ebben az
Miből van a legkevesebb az embereknek? Időből. Legalábbis abból az időből, amit rátok, ránk, cégekre költenek.
Miért van az, hogy az azonnali elégedettségért bármikor képesek vagyunk feláldozni a hosszú távú előnyöket?
Daniel Ellensberg szerint, ha ismerjük a győzelmi esélyeinket, nagyobb lesz bennünk a hajlandóság, hogy részt vegyünk egy szerencsejátékban. Ezt a megállapítást használják fel például a
Nem kell marketing szakértőnek lenni ahhoz, hogy észrevegyük, elárasztottak bennünket az „Együtt vagyunk” üzenetű reklámok.
Hogyan indíthat egy magyar kereskedelmi cég olyan kampányt, amely során radikálisan növeli a potenciális vevőinek számát?
A jelenlegi rendkívüli helyzet leszűkítette a többcsatornás kommunikáció lehetőségeit. Igaz, Magyarországon még kevesen csinálják jól. Főleg az online részét, amit most élesben gyakorolhatnak a cégek.