Ügyfelünk, a Sillmaster kiváló minőségű szálerősített, modern betontermékeket kínál az építkező, felújító lakosságnak. Az évek során a vállalat folyamatosan fejlesztette termékeit, hogy megfeleljen az ügyfelek növekvő igényeinek, és most új arculattal kívánt megjelenni.
A megbízatásunk célja a Sillmaster termékeinek teljes körű újrabevezetése, a magyar piac felé való minőségi bemutatása volt. A kommunikáció elsősorban a lakosság felé irányult, a magyar építkezők, felújítók számára kellett eljuttatni a márka üzenetét.
Ügynökségünk a bevezetőkampány során arra törekedett, hogy a fő termék alapvető jellemzőit tükröző, letisztult és modern stílusban kommunikáljon. Az eredmény olyan üzenet lett, amely az erőt, az innovációt és a modernséget hirdeti, miközben megtartja a vállalat hagyományos értékeit.
A bevezetőkampány fő kommunikációs eleme a cég honlapja volt, amelyet ügynökségünk készített, kiemelt figyelmet fordítva az egységes arculatra és a termékhez illő megjelenésre. (Elérhető: https://sillmaster.hu/) Az összetett weboldal a termékek bemutatásán túl blogcikkeket, referenciaképeket, inspirációs ötleteket is tartalmaz, illetve mintaigénylés is leadható. A honlap részeként a webshop is kialakításra került, ahol kihívást jelentett az az ügyféligény, hogy a vevők adhassák meg a megrendelni kívánt termékek méretét, és a végösszeget ennek fényében kalkulálja ki az oldal.
A kampány részeként kialakításra került a cég Facebook oldala, ahol többek között rövid, figyelemfelkeltő videókat, referenciaképeket, blogcikkeket publikáltunk a betontermékek tartósságáról, illetve azok természethű megjelenéséről. A céget szöveges és videós termékhirdetésben, illetve brand awareness hirdetésben népszerűsítettük a Facebookon és Google-ön a lakosság körében.
Habár az építőiparban általános volt a 2023-as évben a visszaesés (egyes építőipari kereskedések, hálózatok akár 30%-ot is visszaestek), a Sillmaster növelni tudta a termékértékesítési árbevételét 10%-kal, a megrendelésállományát 33%-kal. Az utolsó negyedévben olyan nagy méretű megrendelésállomány érkezett, amit nem tudtak már legyártani 2023-ban. A mintaküldés 20-30%-kal bővült, a viszonteladói hálózatuk megnőtt.
A webshop bevezetése után lecsökkent az adminisztráció, és a direkt rendelések, a telefonos konzultációk száma is jelentősen csökkent. A több vásárló és a megnőtt rendelésállomány ellenére legalább 30%-kal csökkent a vevői telefonálások száma, az átlátható és jól használható honlapnak, illetve webshopnak köszönhetően.