ALDA Holding Ügyfélélmény programok

Megbízónk az ALDA Holding Zrt. 1998-ban alakult meg, a kezdetekben árnyékolástechnikai termékek gyártásával foglalkoztak, de idővel a műanyag és alumínium nyílászárók specialistájává is váltak. A cég olyan ügyfél-elégedettségi programsorozat kidolgozásával és kommunikációjának kivitelezésével bízott meg minket, amely által aktív kapcsolatot tarthat fent a viszonteladóival az egész év során.

A viszonteladói programsorozat első lépéseként létrehoztuk az ALDA VIP Klubot, amelybe a cég legjobb viszonteladói kerültek be. A VIP Klub tagjai évente egyszer, időpontegyeztetés után technikai segítségnyújtást kapnak üzleteikben a termékekhez, illetve dedikált ügyintéző biztosítja, hogy kérdéseikre, kéréseikre a leghamarabb választ kapjanak. A klubtagoknak ingyenes kiszállítás jár, továbbá kiemelt figyelmet élveznek a garanciális ügyintézésterén is. Gyorsított eljárás keretein belül a VIP Klubtagok 1 napon belül megkapják az árajánlatokat, és megkapják az ügynökségünk által készített mintaposztokat és -hírleveleket, amelyeket megoszthatnak a követőikkel, feliratkozóikkal. A Klubtagsággal egy általunk tervezett plasztik kártya is jár, amelyet egy kísérőlevél mellett postán kaptak meg a tagok.

Második lépésként létrehoztuk az interneten keresztül elérhető Partnerkaput, amelyhez minden viszonteladó kapott egy felhasználónevet és egy jelszót. Ezen a felületen a viszonteladók egy helyen megtalálhatnak minden olyan anyagot, amely segítségükre lehet: itt vannak a videós oktatóanyagok, ide kerülnek fel a katalógusok, termékbemutatók, az árlisták, stb. A Partnerkapuba való belépéshez, a felületen belüli tájékozódáshoz segítségül videót készítettünk, amelyet hírlevélben küldtünk el az ALDA partnereinek. Az év folyamán a Partnerkapuba töltöttük fel az általunk készített oktatóvideókat, ezek publikálásáról mindig hírlevelet küldtünk a partnerlistára.

A programsorozat része volt két offline esemény is. Tavasszal az ALDA Szakmai Napon a regisztrált kereskedők megismerhették az iparági újdonságokat, illetve kapcsolatokat építhettek ki egymással. Az esemény promotálására elkészítettünk egy landing oldalt, ahol az érdeklődők regisztrálhattak az eseményre, illetve megismerhették a rendezvény helyszínét és programpontjait. A rendezvényt a viszonteladói listára kiküldött hírlevelekben népszerűsítettük.

A második offline esemény egy őszi Műhelynap volt, amelyre ügyfelünk a viszonteladói partnercégek részéről a szerelőket, az ügyfélkapcsolati és ügyintézői munkatársakat, illetve a beépítési folyamatokban résztvevő kollégákat várta. Ennek az eseménynek is készült landing oldal, az érdeklődők ezen regisztrálhattak be a rendezvényre, illetve itt ismerhették meg a részletes programot. Ezt a rendezvényt is a viszonteladói listára kiküldött hírlevelekben népszerűsítettük. A Műhelynap pillanatairól videó is készült, amelyet az utókommunikáció részeként a partnerek is megkaptak.

A viszonteladói programsorozat részeként pontgyűjtő kampányt is megterveztünk és kiviteleztünk: a viszonteladók megrendeléseik után automatikusan pontokat kaptak, amelyeket garantált ajándékokra válthattak be, a legtöbb pontot gyűjtő partner pedig a kampányidőszak zárultával egy wellness hétvégét nyert. A kampányhoz készült egy landing oldal, a pontgyűjtés részletes leírásával, ezt hírlevelekben promotáltuk a viszonteladók felé, így buzdítottuk őket a rendelésre. Az ajándékok átadásakor fényképek készültek, ezeket folyamatosan publikáltuk a landing oldalon, illetve a hírlevelekben, ezzel is erősítve a játék hitelességét.

Augusztustól indult havi sorsolásos kampányunk, amelynek keretén belül minden hónapban különböző nyereménytárgyakat sorsoltunk ki azon viszonteladó partnerek között, akik az adott hónapban rendelést adtak le az ALDA Holding termékeire. A sorsolásról és a nyereményátadásról készült felvételeket hírlevélben kapták meg a viszonteladók.

Összességében elmondható, hogy ügyfelünk nagyon elégedett a programsorozat eredményeivel. A két offline rendezvény igen népszerű volt a viszonteladók körében: a Szakmai Napra több mint 170 partner látogatott el, a Műhelynapon több mint 150-en vettek részt, ügyfelünk kiemelkedő sikerként értékelte mindkét eseményt. A nyereményjátékokon sok partner részt vett, örültek a garantált ajándékoknak. A Partnerkaput nagy számban rendszeresen látogatják a viszonteladók, a VIP Klubtagság előnyeit a kiemelt partnerek örömmel vették. A programsorozatot a 2024-es évben is folytatni fogjuk, ügyfelünk kívánsága szerint.

SEGÍTSEN CSAPATUNK MEGVALÓSÍTANI A CIKKBEN ELHANGZOTT TIPPEKET?

AKKOR KÉRJ TŐLÜNK ELKÖTELEZŐDÉS MENTESEN EGY AJÁNLATOT

"*" a kötelező mezőket jelöli

Név*
Miben segíthetünk?*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Szerző:

További cikkek:

ALDA Holding TikTok kommunikáció

Megbízónk az ALDA Holding Zrt. a kezdetekben árnyékolástechnikai termékek gyártásával foglalkozott, de idővel a műanyag és alumínium nyílászárók specialistájává is vált. Olyan kommunikáció kidolgozásával és

Tovább olvasom »

Webshippy AdPack szolgáltatás kampány

Ügyfelünk, a Webshippy Kft. egy magyar vállalkozás, amely kiszervezett logisztikai és dropshipping szolgáltatásokat, valamint logisztikai szoftver megoldásokat nyújt webáruházak és online értékesítést is végző nagyvállalatok

Tovább olvasom »
cegmenedzser.hu honlap redesign

Cégmenedzser redesign

Megbízónk, a hétszeres Magyar Brands-díjas Cégmenedzser Szoftver Kft. egy magyar vállalkozás, amely kimondottan a magyar kis- és középvállalkozások számára fejleszt és értékesít vállalatirányítási szoftvereket, immár

Tovább olvasom »

Sillmaster márka termékbevezetése

Ügyfelünk, a Sillmaster kiváló minőségű szálerősített, modern betontermékeket kínál az építkező, felújító lakosságnak. Az évek során a vállalat folyamatosan fejlesztette termékeit, hogy megfeleljen az ügyfelek

Tovább olvasom »

Sillmaster arculattervezés

Az erő, az innováció és a modern design összefonódása Ügyfelünk, a Sillmaster kiváló minőségű szálerősített, modern betontermékeket kínál az építkező, felújító lakosságnak. Az évek során

Tovább olvasom »