Az erő, az innováció és a modern design összefonódása
Ügyfelünk, a Sillmaster kiváló minőségű szálerősített, modern betontermékeket kínál az építkező, felújító lakosságnak. Az évek során a vállalat folyamatosan fejlesztette termékeit, hogy megfeleljen az ügyfelek növekvő igényeinek, és most új arculattal kívánt megjelenni.
A megbízatás célja a Sillmaster márka (mely a Horváth Építőmester Zrt. egy új terméke) arculatának teljes körű újratervezése, a magyar piac felé való minőségi bemutatása volt. A kommunikáció elsősorban a lakosság felé irányult, a magyar építkezők, felújítók számára kellett eljuttatni a cég üzenetét.
Ügynökségünk az arculatmegújító projekt során arra törekedett, hogy a fő termék alapvető jellemzőit tükröző, letisztult és modern megjelenést alkosson. Az eredmény olyan arculat, amely az erőt, az innovációt és a modernséget hirdeti, miközben megtartja a vállalat hagyományos értékeit.
Az arculatmegújítás központi eleme a Sillmaster új logója. A logó a beton struktúráját és erősségét idézi, miközben egy modern, dinamikus stílust képvisel. A logó a vállalat identitását tökéletesen tükrözi, erős, felismerhető arculati elemmé vált. A szintén általunk készített brandbook iránymutatást ad a logó és a céges imidzs használatát illetően.
A termékbemutató katalógus egy további fontos elem a projektben. A katalógusban a Sillmaster átfogóan bemutatja termékeinek sokszínűségét és minőségét. Az elegáns és informatív katalógus nem csupán egy termékbemutató, hanem egy igazi inspirációs forrás azoknak, akik betontermékeikben gondolkodnak.
A névjegykártya az új arculatot hordozza magában. A letisztult és modern dizájn a vállalat hitelességét és professzionalizmusát tükrözi, miközben könnyen azonosíthatóvá teszi a Sillmaster munkatársait.
Megbízásunk értelmében ügynökségünk elkészítette a cég honlapját is, itt is kiemelt figyelmet fordítva az egységes arculatra és a termékhez illő megjelenésre. (Elérhető: https://sillmaster.hu/) A honlap részeként a webshop is kialakításra került, ahol kihívást jelentett az az ügyféligény, hogy a vevők adhassák meg a megrendelni kívánt termékek méretét, és a végösszeget ennek fényében kalkulálja ki az oldal.
Kihívás volt, hogy hogyan jelenítsük meg a termékeket úgy, hogy a gyártás és a referenciák bemutatása a tervezés időpontjában nem volt még lehetséges. Ezért egy lakberendező stúdió segítségével inspirációkat és termék képeket terveztünk meg vektorosan, melyek itt érhetőek el:
https://sillmaster.hu/inspiraciok/otletek/
Annak érdekében, hogy ügyfelünk bemutathassa kivételes termékeit, és vonzó módon elérje a lakosságot, felkérte ügynökségünket, hogy tervezzünk számukra egy modern termékbemutató állványt és rollupot is. A termékbemutató állvány magában hordozza a termékeik szépségét és minőségét. A modern, letisztult design nem csupán esztétikus, hanem a termékek alapvető jellemzőit is hagyja érvényesülni. Az állvány tetején a Sillmaster logója látható, ez azonnal felismerhetővé és beazonosíthatóvá teszi a vállalatot. Az állványok nem csupán a termékeket mutatják be, hanem hatékony marketingüzenetekkel is megtámogatják az értékesítést. A letisztult megjelenésű rollupon található figyelemfelkeltő szlogen és az előnyöket kiemelő információk vonzzák a vásárlók figyelmét, és felkeltik érdeklődésüket a Sillmaster termékek iránt.
Elkészült arculati munkánk segítségével a Sillmaster megteremtheti azt az erős alapot, amelyre tovább építheti a jövőjét. Az új arculat olyan értékeket közvetít, amelyekkel felhívja magára az ügyfelek és partnerek figyelmét, és elősegíti a vállalat további növekedését és fejlődését.
Az ügyfél egy nagyvállalati arculat kialakítását tűzte ki célul, melyet a folyamatos tervezés és tesztelés alkalmával sikeresen meg tudtunk valósítani.