Vevőszerzés felsőfokon, speciális célközönségnek
Ügyfelünk, az Imperity Professional Milano professzionális fodrásztermékek gyártója és forgalmazója. Felkérésükre összeállítottunk és lebonyolítottunk egy vevőszerző kampány, amelynek célja az volt, hogy minél több új fodrász ismerje meg az Imperity márkát, illetve minél többen vásároljanak Imperity termékeket. Íme, a részletek!
A kampány első lépéseként létrehoztuk a www.hajfestek-teszt.imperity.hu landing oldalt, ahol az idelátogató fodrászok igényelhetik a díjmentes Imperity mintacsomagot.
A csomag 2 tubus Singularity hajfestéket, 2 flakon Singularity Oxivator előhívót és 1 db Singularity DEMO6 színskálát tartalmaz, a hajfestékek színét a fodrászok választhatták ki a csomag igénylésekor. A fodrászok vállalták, hogy a mintacsomag kézhezvétele után 2 héten belül kipróbálják, valamint értékelik a festési eredményt.
Ennek részleteiről a mintacsomagban kaptak tájékoztatást: a dobozban ugyanis a fodrászok találtak egy tájékoztató levelet is, amelyből QR-kód segítségével elnavigálhattak a véleménykérő űrlapra, illetve a kampány második részét képező www.kezdocsomag.imperity.hu landing oldalra is, ahol kedvezményes csomagajánlatok várták őket.
A kampányt Facebook hirdetésekben és posztokban népszerűsítettük, illetve készült hirdetés a Youtube-ra és a Google-re is. A kampányt offline anyaggal is megtámogattuk: A3-as méretű plakátokat helyeztünk el a fodrászkellékeket árusító Imperity viszonteladóknál.
A tesztcsomagot igénylő fodrászoknak automata hírlevélsorozatot készítettünk, amelynek kettős célja volt: egyrészről a véleménybekérő űrlapra irányítottuk őket, másrészről a kedvezményes csomagajánlatot promotáltuk. A díjtalan tesztcsomag igénylését hideg hívással call center is támogatta.
A kampány 2023 decemberéig tart, a bejegyzés elkészítésekor (2023. október elején) 1 hónap alatt már több mint 600 fodrász regisztrált a díjmentes mintacsomagért.