Cégmenedzser Ügyfélportál

Kampányok, levelek, webinárok, üzenetek, ügyfél-elégedettség növelése

Facebook
Twitter
LinkedIn
ügyfélportál

A projekt menete

Megbízónk a Cégmenedzser Szoftver Kft. olyan kommunikációs eszköz kivitelezésével bízott meg minket, amely által növekszik az ügyfelei elégedettsége, ugyanakkor csökken az ügyfélszolgálatra nehezedő teher.

Az Ügyfélportál kommunikációs eszköz legfontosabb területei a Dokumentumtár és a GYIK, melyekben keresni tudnak az ügyfelek, illetve oktatóanyagokat találhatnak, így nem kell az ügyfélszolgálathoz fordulniuk ilyen ügyekben. Fontos része tovább a Ticketing-rendszer, ahol az ügyfelek a fejlesztési igényeiket és az esetleges hibákat be tudják regisztrálni, ezzel csökkentve az e-mail, telefon és chat megkeresések számát az ügyfélszolgálaton.

A rendszer bevezetésével az ügyfelek kizárólag a felületen keresztül kommunikálhatnak az ügyfélszolgálattal. A Ticketing rendszer API-n keresztül összekötésre került a Cégmenedzser vállalatirányítási rendszerével, így a beérkező hibajegyekből automatikus CRM-bejegyzések hozhatóak létre, ezek segítségével a megfelelő ügyfélszolgálati kolléga azonnal értesül a beérkező feladatról.