Remmers tavaszi kampány

TV-reklámspotok, online videós kampányok és Google Ads, Facebook Ads kreatívok, Sági Szilárd szerepeltetése kommunikációs anyagokon

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

A kampány fő célja a márkaépítés volt, illetve hogy ismertebb legyen a márka a magyar lakosság körében, 25-60 év közötti korosztályban. A tavaszi időszak a márka kiemelt szezonja, hagyományosa ekkor kezdődik a kerti bútorok, faalapú berendezések felújítása a lakosság körében. Kitűzött cél volt, hogy a kampány tudatosítsa a célcsoportban a márkaismertséget, illetve a termékek magas minőségét és megbízhatóságát.

A Remmers vállalatcsoport számos különböző piacon aktív. Termékeik az épület-, fa- és padlóvédelemtől egészen az ipari lakkrendszerekig terjednek. Ügyfeleik nemcsak a lakossági szegmensből kerülnek ki, iparosok, tervezők, kereskedelmi szervezetek, vagy akár építtetők is használják a termékeiket. Portfóliójuk éppúgy felöleli az egyes termékalkalmazást, mint egy építési projekt vagy egy ipari festőberendezés teljes koncepcióját és megvalósítását.

Az építőipari-vegyi termékek, lazúrok és fedőfestékek, illetve ipari lakkok gyártásával foglalkozó vállalat közel 1500 magasan képzett szakemberrel, több mint 400, teljes körű problémamegoldásra alkalmas termékrendszerrel és több évtizedes tapasztalattal rendelkezik az építőipar legfontosabb szakterületein.

A kampány során influenszer-együttműködés indult Sági Szilárddal, aki évek óta aktívan tevékenykedik a gasztronómia és hobbi-barkácsolás területén. Sági Szilárd barátságos, szavahihető személyisége megegyezik a Remmers által képviselt értékekkel, a Remmers termékekkel kapcsolatos szakmai tapasztalata és tudása pedig hitelessé teszi őt a nézők szemében.

A kampány fő gerincét adó televíziós szpotokban az ő hangját lehetett hallani narrátorként, illetve személyesen is megjelent a hirdetésekben. A TV szpotok mellett a videók online hirdetés formájában is láthatók voltak a Youtube-on, továbbá a kampány ideje alatt Google Ads és Facebook Ads kreatívok is futottak.

Az online hirdetések elkészítésénél figyelembe vettük, hogy a márka ismertségének növelése érdekében kiemelkedjen az online reklámzajból. Ezért a zene és a videó pörgőssége tudatos szempont volt a kreatívok elkészítésekor.

Az online kampányok tudatosan voltak felépítve, a videók egymásra épültek, így egy kampányban elért érdeklődőnek sorozatként megjelentettük az összes üzenetet a kampány teljes időszakában.

A kampányvideókat Facebook képes hirdetésekkel valamint Google Display hirdetésekkel is kiegészítettük.

A kampány idején a Remmers viszonteladó partnereinél polcdekorációkat is megjelenítettünk, ahol Sági Szilárd szintén visszaköszönt a kreatívokon.