Mapei hírlevél-sorozat

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Megbízónk a Mapei Hungary Kft. olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által a lakossági érdeklődőkből álló adatbázisával rendszeresen kapcsolatot teremthet építkezés, felújítás témakörében, mindezt olyan módon, amivel kitűnhet a többi hasonló cég hírlevelei közül. A kitűzött cél egy hírlevél esetében a 2100 db átkattintás volt a teljes cikkekre.

A hetente kétszer kiküldésre kerülő hírlevél megtervezésével és kivitelezésével a célunk az volt, hogy ügyfelünk adatbázisát rendszeresen érdekes és hasznos tartalommarketinggel megszólítsuk az építkezés illetve a felújítás témakörében.

A kivitelezést ügynökségünk készítette, a hírlevél grafikai megjelenésétől a szövegírásig és a programozásig mindenért mi feleltünk. Egy hírlevélben 3 tartalommarketing cikkre vezető blokk található, átkattintva az ügyfelünk által kialakított tematikus aloldalakon olvashatók a teljes cikkek. Az aloldalak speciális témái: lakberendezés, burkolatragasztó, fugázóanyag, vízszigetelés és hőszigetelés, ezekben a témakörökben készülnek a blogcikkek.

A havonta elkészített 24-27 cikk hírlevélbeli kiajánlása segíti a lakossági edukációt és a Mapei márka szakértői hitelességének növelését.

A cikkek SEO szempontokat is figyelembe véve készülnek el. A cikkek feltöltésekor a SEO beállításokat ügyfelünk végzi. A cikkek Facebookon is megjelennek, melyre 2.000 Ft/poszt hirdetési keretet tesz ügyfelünk.

Kihívás volt annak a stílusnak a megtalálása, amellyel a sokszor komoly szakmai tartalmat, témát könnyen fogyaszthatóvá, érdekessé lehet tenni, de az átkattintások magas száma igazolja, hogy sikerült ezt a célt elérni.

A Mapei Facebook oldalán nyilvánosan olvasható visszajelzések is igazolják a hírlevelek sikerét, párat itt most kiemelünk (a vezetékneveket nem írjuk ki személyiségi jogok miatt, de a Facebook oldalon ellenőrizhetők valóságtartalmuk)

  • A hasznos tanácsok nagyon jól jönnek. Sok mindenben segített a felújítás során. (L. Attila)
  • Hasznosnak tartom a cikkeit, mert a gyakorlati tudnivalókban igazítanak el. (T. Virág)
  • Nagyon tetszenek a cikkek, sok jó ötletet kaptam. (V. Beáta)
  • Nélkülözhetetlenek a hasznos tanácsai, főleg azok számára, akik kezdők pl. a lakásfelújításokban. De valószínű a gyakorlottabbaknak is hasznára válnak. (K. Gabriella)
  • Nagyon sokat tanulok a cikkeikből, ajánlásaikat folyamatosan figyelemmel kísérem. (Kné Sz. Ibolya)
  • Felújításokkal kapcsolatos írásokat szoktam olvasni, hasznosnak tartom ezeket. (M. Ágoston)
  • Szuper és hasznos ötleteket kapok még laikusként is! (Bné Gabi)
  • Aki felújítani szeretné a lakását, az mindenképpen itt tájékozódjon, mielőtt elkezdené! Nagyon hasznos tanácsokat kaptam! (H. Icus)

 

Az éves eredményeket megvizsgálva látszik, hogy vannak olyan levelek, amelyek nem érték el az előzetesen meghatározott célt, de a levelek átkattintási aránya átlagosan 2120, amellyel a kitűzött célt összességében teljesítettük. Ezt igazolja vissza az a tény, hogy ügyfelünk a 2023-as évre is meghosszabbította megbízásunkat a hírlevélkommunikációra.