Megbízónk a Mapei Hungary Kft. olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által a lakossági érdeklődőkből álló adatbázisával rendszeresen kapcsolatot teremthet építkezés, felújítás témakörében, mindezt olyan módon, amivel kitűnhet a többi hasonló cég hírlevelei közül. A kitűzött cél egy hírlevél esetében a 2100 db átkattintás volt a teljes cikkekre.
A hetente kétszer kiküldésre kerülő hírlevél megtervezésével és kivitelezésével a célunk az volt, hogy ügyfelünk adatbázisát rendszeresen érdekes és hasznos tartalommarketinggel megszólítsuk az építkezés illetve a felújítás témakörében.
A kivitelezést ügynökségünk készítette, a hírlevél grafikai megjelenésétől a szövegírásig és a programozásig mindenért mi feleltünk. Egy hírlevélben 3 tartalommarketing cikkre vezető blokk található, átkattintva az ügyfelünk által kialakított tematikus aloldalakon olvashatók a teljes cikkek. Az aloldalak speciális témái: lakberendezés, burkolatragasztó, fugázóanyag, vízszigetelés és hőszigetelés, ezekben a témakörökben készülnek a blogcikkek.
A havonta elkészített 24-27 cikk hírlevélbeli kiajánlása segíti a lakossági edukációt és a Mapei márka szakértői hitelességének növelését.
A cikkek SEO szempontokat is figyelembe véve készülnek el. A cikkek feltöltésekor a SEO beállításokat ügyfelünk végzi. A cikkek Facebookon is megjelennek, melyre 2.000 Ft/poszt hirdetési keretet tesz ügyfelünk.
Kihívás volt annak a stílusnak a megtalálása, amellyel a sokszor komoly szakmai tartalmat, témát könnyen fogyaszthatóvá, érdekessé lehet tenni, de az átkattintások magas száma igazolja, hogy sikerült ezt a célt elérni.
A Mapei Facebook oldalán nyilvánosan olvasható visszajelzések is igazolják a hírlevelek sikerét, párat itt most kiemelünk (a vezetékneveket nem írjuk ki személyiségi jogok miatt, de a Facebook oldalon ellenőrizhetők valóságtartalmuk)
Az éves eredményeket megvizsgálva látszik, hogy vannak olyan levelek, amelyek nem érték el az előzetesen meghatározott célt, de a levelek átkattintási aránya átlagosan 2120, amellyel a kitűzött célt összességében teljesítettük. Ezt igazolja vissza az a tény, hogy ügyfelünk a 2023-as évre is meghosszabbította megbízásunkat a hírlevélkommunikációra.