Webshippy Profitmentő Csomag

Kampány

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Ügyfelünk megbízásából olyan kampányt hoztunk létre, amelynek célja, hogy felmérjük a magyar webshopok helyzetét a jelenlegi gazdasági helyzetben és felkeltse a figyelmet arra a megoldásra, amelyet a cég nyújt a gazdasági válság nyomán fakadó problémák megoldására.

A „Profitmentő csomag webshopoknak” elnevezésű kampány keretén belül először is online kérdőív segítségével mértük fel a magyar webshopok körében a gazdasági válságból adódó problémáikat. A kutatásból összegző PR cikket is készítettünk.

A négy legnagyobb témakörben (csökkenő profit, ellátási gondok, kisebb kosárérték, dráguló marketingköltségek) a Webshippy megoldást nyújtott a webshopoknak, így alakult ki a „4x profitmentő csomag”.

A kampányhoz landing oldal készült, amelyen az érdeklődők megismerhették a csomag előnyeit, és jelezhették érdeklődésüket a cég sales osztálya felé, akik felvették velük a kapcsolatot.

A kampányt hírlevelekben, Google- és Facebook-hirdetésekben promotáltuk, illetve a kutatás eredményéből PR-cikk született, amelynek végén szintén meg lehetett ismerni a kampány részleteit.