Megbízónk a Webshippy olyan heti, rendszeres B2B-kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által az ügyfeleiből illetve a hírlevélre feliratkozó cégekből álló adatbázisával rendszeres kapcsolatot teremthet, mindezt egyedi módon, amivel kitűnhet a konkurencia hírlevelei közül.
A hírlevél-kommunikáció két különböző csoportra irányul: érdeklődők és ügyfelek. Az ügyfélkommunikáció célja a támogatás, a tájékoztatás, a lojalitás valamint a kosárérték növelése. Az érdeklődőknek szóló kommunikáció célja az edukálás, a támogatás, a bizalom kiépítése, hogy idővel az érdeklődők ügyfelekké váljanak.
A kivitelezést ügynökségünk készítette, a hírlevél grafikai megjelenésétől a szövegírásig és a programozásig.
A hírlevelek tartalmi részébe tartozik azon blogcikkek kiajánlása, amely a Webshippy honlapján jelenik meg logisztikai témákban, továbbá kampányok / akciók, szakmai webinárok promotálása, és friss hírek, közérdekű információk a cég életéből.
A hírleveleken kívül a tartalommarketing-kommunikáció másik eleme az ügyfeleknek küldött Marketplace kommunikáció, amelyben a címzettek a top termékeket ismerhetik meg heti rendszerességgel, ezzel is segítve őket a termékpalettájuk fejlesztésében.
A hírlevél-sorozatban megjelenő tartalmak és cikkek a közösségi médiában is megjelennek poszt formájában, Facebookon (magyar nyelven), Instagramon és Linkedinen (angol nyelven).