PPG Trilak

Trilak Cimbi program

HR, Belső kommunikáció, csapatépítés

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Megbízónk a PPG Trilak Kft. célja egy olyan kampány létrehozása volt, amely erősíti a munkatársakban a cég iránti hűséget, és ezzel segíti visszaszorítani a fluktuációt. A Trilak Cimbi program során a Trilak a munkatársaiból toborzott úgynevezett nagyköveteket. Ez jó ötletnek bizonyult, hisz így a dolgozók közelebb érezték magukhoz az egyes eseményeket.

A programokra egy landing oldalon regisztrálhatnak be a kollégák, majd az egyes programokról értesítéseket kapnak, és minden program után, amelyen részt vesznek, pontokat írhatnak jóvá. Az egyes programokról, eseményekről rendszeres hírlevélben, illetve a Trilak gyárában több helyen kiragasztott plakátokon értesülhetnek a dolgozók.

A programot a Stressz-M és az Onlinetréner szervezésében valósította meg ügyfelünk, csapatunk a kommunikációs anyagok elkészítésében segített.

Büszkék vagyunk rá, hogy a program a HRKOMM AWARD 2020 díjon finalista oklevelet szerzett.