J.Press

"Egy Férfi mindig Férfi"

Márkát népszerűsítő kampány, márkaüzenet erősítése

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

A J.PRESS férfi fehérnemű márka megbízásából készítettünk egy, a márkát népszerűsítő kampányt, melynek elsődleges célja az „Egy Férfi mindig Férfi” üzenet erősítése és átadása.

A kampány képviselőjeként egy olyan ismert házaspárt szerettünk volna felkérni, akik önmagukban is hitelesen képviselik az „igazi férfit” és „igazi nőt”. Kucsera Gábort és Tápai Szabinát arra kértük, mondják el, náluk miként alakulnak otthon a férfi-női klasszikus szerepek, illetve segítsenek nekünk videókon bemutatni azt, hogy ha egy Férfi segít otthon a háztartásban, az ma már abszolút férfias és értékelendő.

A kampányvideókat Facebookon és Youtube-on népszerűsítettük, és elsősorban online építettük fel a márkakommunikációs üzenetet.

A Blikk, a Bors és az NLCafe is címlapon számolt be a kampányról, és közvetítette a J.PRESS márka üzenetét olvasóinak, míg a Kreativ.hu szakmai portál egy külön kampányelemzéssel ismerte el ügynökségünk teljesítményét.