Nottevit

„A nagy magyar női alváskvíz”

Márkaismertség növelés tartalommarketing kampánnyal

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Megbízónk a Nottevit Beauty Sleep alvást segítő készítmény gyártója és forgalmazója, a GemilPharma Zrt. A piac többi szereplőjével szemben a Nottevit Beauty Sleep terméket megkülönbözteti az, hogy nemcsak a pihentető alváshoz segít hozzá, hanem a bőrt is regenerálja. A megbízó márkaismertséget kívánt növelni a tartalommarketing kampánnyal, de egyben edukálni is akarta a célközönséget a szépítő alvás témakörében, hiszen ez teszi kiemelkedővé a termékét. A kampány célja az volt, hogy minél több emberhez eljusson az információ az alvás fontosságáról.

A kommunikációs stratégia első lépéseként létrehoztunk egy weboldalt „A nagy magyar női alváskvíz” néven. Az oldalon alvással kapcsolatos állításokról kellett eldöntenie a látogatónak, hogy igaz vagy hamis, a végén pedig az adatai megadásával részt vehetett egy nyereményjátékon is. Ezután az oldallátogató a kiértékelő oldalra jutott, ahol megtudta, hány állításról tudta helyesen, hogy megfelel-e a valóságnak, illetve további információkat olvashatott az egyes állításokkal kapcsolatban. A honlapot és a nyereményjátékot Facebookon hirdettük, erre a célra több hirdetési kreatívot készítettünk, majd egy tesztelési szakasz után a legeredményesebbet futtattuk 2020. február 07. és április 15. között. Azoknak, akik a honlapon hozzájárultak adataik kezeléséhez, hírlevél sorozattal folytatódott a tartalommarketing, a pihentető és szépítő alvás témakörében.

A Nottevitnek készített Kvíz Kampányunk tartalommarketing kategóriában Marketing Diamond-díjat nyert 2020-ban.