J.Press

"Nemek és Szerepek"

Adatbázis-építés és piackutatás

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

A J.PRESS férfi fehérnemű márka megbízásából készítettünk egy, a márkát népszerűsítő kampányt, melynek elsődleges célja az „Egy Férfi mindig Férfi” üzenet erősítése és átadása.
Mivel a kampány témája megosztó, mert a női és férfi szerepeket vizsgálja a háztartásban, készítettünk egy országos piackutatást a témában, hogy megtudjuk a magyar emberek véleményét a kérdésről.

Létrehoztunk egy landing oldalt nemekesszerepek.hu néven, ahol a kutatásban résztvevőket nyereményekkel ösztönöztük a felmérés kitöltésére. Célunk az ügyfél számára releváns adatbázis gyűjtése volt.

Saját és partnereink e-mail listáján népszerűsítettük a kampányt, több kreatívot felhasználva. Mivel a célcsoport szegmentációját pontosan végeztük, így ezen a csatornán is személyesebb megszólítással érhettük el a kívánt célközönséget.

A kampány során felépült adatbázist automata hírlevelekkel kezdtük el az üzletekbe is beterelni és vásárlásra ösztönözni.