Huf-Bau – Akker-Plus

Lakossági kampány

Honlapfejlesztés, közösségi média, offline és online promóció

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Megbízónk, a Huf-Bau – Akker-Plus Építőipari és Kereskedelmi Kft. azzal a feladattal keresett meg minket, hogy készítsük el új honlapját és a magyar Otthonteremtési Programra csatlakozva készítsünk el egy kampányt, amely az építkező, felújító lakosság részére promotálja a cég szolgáltatásait, termékeit.
Az „Otthonfelújítás maceramentesen” kampány során online hirdetésekkel, közösségi média posztokkal, eDM-levelekkel, óriásplakátokkal és újsághirdetésekkel hívtuk fel a lakosság figyelmét az akcióra: a honlapon regisztrálók megtudták, alkalmasak-e az állami támogatásra, továbbá minden regisztráló 5% kedvezményt kapott az Akkertől.
A kampány oldala:

Felújítom az otthonom


A kampányt elsősorban Bács-Kiskun megyében népszerűsítettük. Eszközök:
– óriásplakátok a környéken
– helyi újságokban megjelenés
– Facebook és Google lokális hirdetések
– eDM hírlevél kiküldések lokális címekre
– regionális hírportálokon banner megjelenés
– Youtube videós hirdetés
A kampány során több mint 1500 regisztrálót gyűjtöttünk, akik az Otthonfelújítási Program keretein belül potenciális vásárlókká válhatnak.
A kampány második lépéseként a regisztrálóknak automata hírlevél-sorozat indult, amelynek célja az volt, hogy a lakosság kérjen ajánlatot, vagy vegye fel a kapcsolatot az Akker szakembereivel.
Az Akker-Plusz Otthonteremtés Hírlevél Kommunikáció Tartalommarketing kategóriában Marketing Diamond-díjban részesült.