Megbízónk, a Faablakgyártók Magyarországi Szövetsége elsődlegesen azzal a céllal keresett meg minket, hogy készítsünk számukra egy kampányt, amely az építkező, felújító lakosság felé népszerűsíti a fából készült nyílászárókat.
A kampány keretein belül megírtunk és elkészíttettünk egy edukációs célú rövid videót, amelyet a Youtube-on és a Facebookon hirdettünk. A videó érzelmi alapon mutatja be, miért lehet a műanyag nyílászáró megoldásnál jobb egy faablak. Ez a rövid animációs film nagy örömünkre Marketing Diamond-díjat nyert, Produkciós és nyomdai gyártások kategóriában.
Létrehoztuk továbbá a www.ablakvalasztas.hu honlapot, amelyen az érdeklődők informatív blogcikkekből tájékozódhatnak a nyílászárók világáról. A honlaphoz kapcsolódó Facebook oldalról tereljük a cikkekre a célközönséget; ezen kívül érdekes témájú, sok hozzászólást generáló posztokkal építjük a követőtábort a közösségi oldalon.