Focus Medical Klinika

Lakossági edukáció, brandépítés

Honlapfejlesztés, tartalommarketing, közösségi média

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Megbízónk, a Focus Medical Klinika Magyarország legnagyobb múlttal és tapasztalattal rendelkező, a világon elérhető legkorszerűbb lézertechnikákat alkalmazó látásjavító központja. Ügyfelünk olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által a célcsoportokkal rendszeres kapcsolatot teremthet, a konkurens cégektől jól megkülönböztethető módon.

Három célcsoportot és hozzájuk kapcsolódóan három kommunikációs stílust különböztettünk meg. A 20-35 év közöttieknek készült a lézeres szemműtétről kommunikáló www.focusmed-pest.hu honlap, illetve egy külön nekik dedikált Facebook oldal, amelyen például általunk készített mémek segítségével népszerűsítjük a lézeres szemműtétet.

A 40-60 éves korcsoport problémáját célozza a www.olvasoszemuveg-kezeles.hu honlap illetve az ehhez kacsolódó kommunikáció a Focus Medical Facebook oldalán. Harmadik célcsoportunk a 60 év feletti korosztály, akiknél a szürkehályog kialakulása okozhat problémát, őket a Facebook posztokból a www.szurkehalyog.hu oldalra vezetjük, edukációs célokból.

A heti posztokkal célunk az, hogy ügyfelünk követőtáborát növeljük, informáljuk őket a lézeres szemműtéteket illetően, illetve hogy a műtétek körül kialakult tévhiteket eloszlassuk, és az ügyfelünkről kialakult imázst tovább erősítsük. A kivitelezést teljes egészében ügynökségünk készíti, a poszt grafikai megjelenésétől a szövegírásig és a programozásig mindenért mi felelünk.