Daisy Dessous Fehérnemű

Edukáció, közösségi média

Közösségi média, tartalommarketing, sales

Facebook
Twitter
LinkedIn
Daisy közösségi média

A projekt menete

Megbízónk a Daisy Dessous Fehérnemű egy magyar női fehérnemű márka, amely kimondottan felsőkategóriás, nem tömeggyártású, minőségi fehérneműket készít és forgalmaz immár húsz éve. A cég olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által a lakossággal rendszeres kapcsolatot teremthet, mindezt egyedi módon, amivel kitűnhet a többi fehérneműgyártó közösségi jelenléte közül.

A heti posztok megtervezésével és kivitelezésével célunk az, hogy ügyfelünk követőtáborát növeljük illetve érdekes, értékes tartalommarketinggel megszólítsuk. A kivitelezést teljes egészében ügynökségünk készíti, a poszt grafikai megjelenésétől a szövegírásig és a programozásig mindenért mi felelünk.

A posztok tudatosan vegyítik a tartalommarketing cikkeket, amelyek edukációs célt szolgálnak, illetve a sales típusú bejegyzéseket. Az edukációs tartalommal célunk az, hogy a fehérneműkről, elsősorban a melltartókról nagyobb tudással rendelkezzenek a követők, hiszen felmérések szerint a nők 80%-a nem a megfelelő melltartót választja és viseli. A posztok továbbá hitelépítő célt is szolgálnak, ezáltal a webshopos eladások száma is folyamatosan nő.