Webshippy AdPack

WEBSHIPPY ADPACK SZOLGÁLTATÁS KAMPÁNY

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Ügyfelünk, a Webshippy Kft. egy magyar vállalkozás, amely kiszervezett logisztikai és dropshipping szolgáltatásokat, valamint logisztikai szoftver megoldásokat nyújt webáruházak és online értékesítést is végző nagyvállalatok számára.

A cég a megnehezedett gazdasági környezetben a fulfillment szolgáltatása mellé szeretett volna kiegészítő szolgáltatásokat is kitalálni a bevételszerzés érdekében. Sok tervezés után egy olyan szolgáltatás bevezetését alakítottuk ki, amely a magyar webshopoknak segít, hogy marketingüzeneteik, ajánlataik szélesebb körben eljuthassanak a célpiachoz.

Az új szolgáltatás azt teszi lehetővé, hogy a webshopok, vállalatok nyomtatott üzeneteket tudnak elhelyezni azokba a csomagokba, melyeket egy webshopnál leadott rendelés során a szállításkor a csomagba tudnak elhelyezni a cég munkatársai. Így olyan fizetőképes kereslethez jut el az üzenet, akik vásárolnak webshopokról.

Az AdPack elnevezésű szolgáltatás egy olyan marketing kommunikációs lehetőség, amelyen keresztül a webshopok akár több ezer vásárlót érhetnek el közvetlenül, fizikai interakció révén, ugyanis a szórólapjaik vagy termékmintáik bekerülhetnek a különböző webáruházakból rendelt csomagokba.

A szolgáltatás során ügyfelünk a márkák promóciós anyagait tetszőlegesen szegmentált webáruházak csomagjaiba helyezi el, amelyekkel a vásárlók az online reklámzajtól távol, egy befogadó, nyitott állapotban találkoznak, amikor a megrendelt terméket kicsomagolják.

Ennek a szolgáltatásnak készített ügynökségünk egy informatív, de áttekinthető landing oldalt (https://webshippy.com/webshippy-adpack/), amelyben bemutatjuk az AdPack részleteit, előnyeit, illetve a leggyakoribb kérdésekre is választ kaphatnak az érdeklődők.

A szolgáltatást kiemelt Facebook-posztokban illetve hírlevelekben promotáltuk, olyan speciális adatbázisra targetálva, akik érdeklődést mutatnak a webshop témakörben.

A szolgáltatás kommunikációja az ügynökségi feladatok részét képezték. Költségként megjelenő tétel a nyomdai és gyártási költségek. Ezek egy részét a hirdetők átvállalják, készen juttatják el azokat a reklámanyagokat, melyeket a csomagokba el lehet helyezni. Így a szolgáltatás költsége nagyon alacsonynak mondható. A szolgáltatást elsősorban a meglévő ügyfelek körében népszerűsítette a marketing és az értékesítés közösen, így a költsége jelentős része emberi erőforrásra korlátozódik.

A szolgáltatás 2023 második felétől érhető el a Webshippy szolgáltatásai között. Az elmúlt hónapok tapasztalatai alapján a szolgáltatás kifizetődő megoldásnak látszik. A kampány sikerességét jól mutatja, hogy 2023 decemberében már több Valentin napi hirdetési hely is le lett foglalva a 2024-es évre.

(nagyításhoz kattints a megnyíló képre)