Meru Sportcare

"A nemek harca"

Márkaismertség növelés tartalommarketing kampánnyal

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Megbízónk a Meru Sportcare, a Meru sportkrémek forgalmazója, aki nagyobb ismertséget kívánt szerezni termékeinek az aktív amatőr vagy hobbi sportolók körében. A kampányt megelőző országos kutatási adataink szerint 3 000 000 ember sportol rendszeresen Magyarországon, közülük legalább 1 300 000 ember fut vagy kerékpározik. Őket céloztuk meg a kampány során.

A kampány a www.nemekharca.hu honlapon indult. A játékban való részvételhez egy sportolás közben készített selfie-t vagy sportoláshoz köthető fotót kell feltölteni a honlapra. A feltöltés során a fotó kiegészíthető volt egyéb adatokkal (például az elégetett kalória vagy a megtett, lefutott km számmal). A kampányban kerestük továbbá „Az év legelhivatottabb sportolóját” is. Ezáltal a képfeltöltőket a képfeltöltés után a honlap rendszere arra motiválja, hogy osszák meg fotójukat a Facebookon, kérjék ismerőseiket, hogy szavazzanak az általuk feltöltött fotóra, mivel így indulhattak „Az év legelhivatottabb sportolója” címért, ahol az első 3 szavazatot gyűjtő értékes ajándékokat nyer. A Versenyben az vitte haza a Legelhivatottabb sportoló címet és az 1. helyezettnek járó fődíjat, aki a legtöbb szavazatot gyűjtötte össze 2019. november 30-ig.

A kampányban résztvevőknek ezután elindult egy 4 levélből álló hitelépítő automata levélsorozat a MERU-ról és a tudatos sportolásról, illetve a kampány 6 hónapja alatt további 10 részes hírlevél sorozat került kiküldésre sportolói tippekkel, tartalommarketinggel. A kampányt Facebookon hirdettük, 2019. június 1.-november 30. közötti időszakban.

Nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy a MERU Sportcare: Nemekharca.hu kampányunk 2020-ban Az Év Kereskedelmi Kampánya verseny III. helyezettje lett, illetve Marketing Diamond-díjat nyert Tartalommarketing kategóriában.