Mapei Kft.

Edukáció, lakossági hírlevelezés

Hírlevél, tartalommarketing, közösségi média

Facebook
Twitter
LinkedIn
mapei hírlevél

A projekt menete

Megbízónk, a Mapei Kft. az olasz Mapei S.p.A. leányvállalata, az építőipari segédanyag gyártás- és forgalmazás egyik legjelentősebb piaci szereplője Magyarországon. Termékeik az ország szinte minden részén elérhetőek, hiszen több, mint 1000 értékesítési ponttal rendelkeznek.

A vállalat olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által a lakossági érdeklődőkből álló adatbázisával rendszeresen kapcsolatot teremthet építkezés, felújítás témakörében, mindezt olyan módon, amivel kitűnhet a többi hírlevél közül. A kitűzött cél egy hírlevél esetében a 2100 db átkattintás a teljes cikkekre.

A hetente kétszer kiküldésre kerülő hírlevéllel a célunk, hogy ügyfelünk adatbázisát érdekes és hasznos tartalommarketinggel szólítsuk meg az építkezés illetve a felújítás témakörében. A kivitelezést ügynökségünk készíti, a hírlevél grafikai megjelenésétől a szövegírásig és a programozásig mindenért mi feleltünk. A hírlevélben 3 illetve 4 tartalommarketing cikkre vezető blokk található, átkattintva az ügyfelünk által kialakított tematikus aloldalakon olvashatók a teljes cikkek.

A havonta elkészített 30+ cikk kiajánlása segíti az edukációt és a Mapei márka szakértői hitelességének növelését. A cikkek SEO szempontokat is figyelembe véve készülnek el, és poszt formájában Facebookon is megjelennek.

Kihívás volt annak a stílusnak a megtalálása, amely során a sokszor komoly szakmai tartalmat, témát könnyen fogyaszthatóvá, érdekessé lehetett tenni, de az átkattintások magas száma igazolja, hogy sikerült ezt a célt elérni. Az éves eredményeket megvizsgálva látszik, hogy az összes levél átkattintási száma átlagosan 2150, ami a kitűzött cél felett van.