Kalcsu Cosmetics

Elit Kozmetikus Program

Szakmai közösség létrehozása

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Megbízónk a Kalcsu Cosmetics, a Babor és a Maria Galland kozmetikumok magyarországi forgalmazója. A kampány célja egy szakmai közösség létrehozása volt. A megbízónk elképzelései szerint a közösséghez csatlakozó magyar kozmetikusok szakmai továbbképzéseken, marketing és értékesítési képzéseken vehetnek részt, illetve a közösség tagjaiként minden segítséget megkapnak, hogy prémium minőségű szalonban fogadhassák a vendégeiket. A projektmegbízás tehát a közösségi program kialakítására és beindítására szólt.

A közösségnek az Elit Kozmetikus Program nevet adtuk. Létrehoztuk az www.elitkozmetikusprogram.hu honlapot, amelyen a kozmetikus megadhatta az adatait, így csatlakozott a közösséghez, illetve letölthetett egy ingyenes e-könyvet, amelyben tippeket kapott a sikeres kozmetikai szalon működtetéséhez. A Program iránt érdeklődő kozmetikusok egy zárt Facebook csoporthoz is csatlakozhattak, ahol egymással szakmai kérdéseket beszélhettek meg.

A Program része volt, hogy a COVID-19 okozta helyzet után az Elit Kozmetikus Program támogassa és segítse a magyar kozmetikusokat szolgáltatásaik újraindításában. Ezért megszerveztük az I. Magyar Kozmetikus Webkongresszust, amelyen a kozmetikusok szakmai előadásokat követhettek végig az interneten, élőben.

A Program elindításához bemutatkozó videót forgattunk, amelyet a honlapon nézhettek meg az érdeklődők. A hirdetések Facebookon és egy szakmai felületen, a Beauty Forum oldalain futottak, illetve a megbízó saját Facebook oldalán posztokban népszerűsítette a Programot. A regisztráló kozmetikusoknak és az e-könyvet letöltőknek hírlevél sorozat indult, szakmai tartalommal.

Nagy büszkeséggel tölt el minket, hogy az Elit Kozmetikus Program Tartalommarketing kategóriában, míg az I. és a II. Magyar Kozmetikus Webkongresszus Eseményalapú aktivációk kategóriában nyert Marketing Diamond-díjat nyert .