Feladatunk a Berkemann Hungary részére egy márkanépszerűsítő kampány megtervezése és kivitelezése volt. Az Anyák napi nyereményjáték keretén belül a regisztrálók édesanyjuknak nyerhették meg a Berkemann lábbeliket. A „Nyerd meg anyukádnak élete legkényelmesebb ajándékát” kampány során elkészítettünk egy landing oldalt, a kampányt Facebook posztokban és hirdetésekben népszerűsítettük. A regisztrálókból adatbázist építettünk ügyfelünk számára.
A kampány annyira sikeres volt, hogy 2019 után 2020-ban is megismételtük. A Covid-járvány idején az üzenet átalakult: sokan hetekig, hónapokig nem találkoztak az édesanyjukkal, ezért ennek megfelelő szöveg készült a kampányhoz.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom