ALDA Holding rendezvények

ALDA Holding rendezvények

Facebook
Twitter
LinkedIn

A projekt menete

Megbízónk az ALDA Holding Zrt. a kezdetekben árnyékolástechnikai termékek gyártásával foglalkozott, de idővel a műanyag és alumínium nyílászárók specialistájává is vált. A cég olyan offline eseménysorozat kidolgozásával és kommunikációjának kivitelezésével bízott meg minket, amely által aktív, élő kapcsolatot tarthat fent a viszonteladóival az egész év során.

Az egy éves periódus alatt két eseményt terveztünk meg és kommunikáltunk a viszonteladók felé. Az első tavasszal az ALDA Szakmai Nap volt, amely során a regisztrált kereskedők megismerhették az iparági újdonságokat, illetve kapcsolatokat építhettek ki egymással. Az esemény promotálására elkészítettünk egy landing oldalt, ahol az érdeklődők regisztrálhattak az eseményre, illetve megismerhették a rendezvény helyszínét és programpontjait. A rendezvényt a viszonteladói listára kiküldött hírlevelekben népszerűsítettük.

A második rendezvény egy őszi Műhelynap volt, amelyre ügyfelünk a viszonteladói partnercégek részéről a szerelőket, az ügyfélkapcsolati és ügyintézői munkatársakat, illetve a beépítési folyamatokban résztvevő kollégákat várta. Ennek az eseménynek is készült landing oldal, az érdeklődők ezen regisztrálhattak be a rendezvényre, illetve itt ismerhették meg a részletes programot. Ezt a rendezvényt is a viszonteladói listára kiküldött hírlevelekben népszerűsítettük. A Műhelynap pillanatairól videó is készült, amelyet az utókommunikáció részeként a partnerek is megkaptak.

A rendezvények megtöltése és a partnerek meghívása a marketing és a területi képviselők közös feladata volt. A két esemény igen népszerű volt a viszonteladók körében: a Szakmai Napra több mint 170 partner látogatott el, a Műhelynapon több mint 150-en vettek részt, ügyfelünk kiemelkedő sikerként értékelte mindkét eseményt.