Ügyfelünk, az Afrodita Cosmetics azzal bízott meg minket, hogy végezzünk egy kutatást a magyar kozmetikusok körében arról, hogy vajon mit gondolnak a szakmájukról több éves tapasztalat és munka után. A kutatáshoz kialakítottunk egy landing oldalt, amelyen a válaszadók különböző szakmai kérdésekre adtak választ, és részt vehettek egy nyereményjátékon is. Ezzel szakmai adatbázis épült ügyfelünknek, és az eredményeket kiértékelve pontosabban adhatott megoldást a célpiacának.
Ezen az adatbázison is népszerűsítettük az Afrodita Cosmetics által szervezett szakmai napokat, szemináriumokat, ezeknek az eseményeknek külön regisztrációs landing oldalt hoztunk létre.
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom