Sikersztorik a munkáinkból
Zseniális játékkal robbantotta be hazai márkaismertségét a Berkemann a fodrászok között
Egyre több hazai vállalat vonja be kommunikációjába a célközönségét. Nem véletlen: az interaktív kommunikáció, a játék alapú kampányok egészen elképesztő eredményeket hoznak. A Berkemann ráadásul
Nottevit: A nagy magyar női alváskvíz
A tartalommarketing kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Gemil Pharma Zrt. márkaismertséget kívánt növelni a tartalommarketing kampánnyal, de egyben edukálni is akarta a célközönséget a
Daisy Dessous Fehérnemű hírlevél sorozat
A hírlevél kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Daisy Dessous Fehérnemű olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által a lakossági adatbázisával
Cégmenedzser Business Friday hírlevél sorozat
A kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Cégmenedzser Szoftver Kft. olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által az üzletemberekről és cégvezetőkből
MERU Nemek harca nyereményjáték
A kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a MERU Sportcare, a MERU sportkrémek forgalmazója, nagyobb ismertséget kívánt szerezni termékeinek az aktív amatőr vagy hobbi sportolók körében.
Berkemann Hungary: A Nagy Fodrászverseny
A kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Berkemann Hungary márkaismertséget kívánt növelni a magyar fodrászok körében, akik az egyik kiemelt célcsoportjuk. A kampány célja az
Mapei hírlevél sorozat
A kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Mapei Kft. olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által a lakossági érdeklődőkből álló adatbázisával
Lenyűgöző wellbeing programokkal szorítják vissza a vállalatok a fluktuációt
Egészen nagy a hájp mostanában a különböző vállalati wellbeing programok körül. Nem véletlenül. A programot elindító cégeknél ugyanis a fluktuáció érezhetően visszaesik, a dolgozók hatékonysága
LEADÉPÍTŐ KAMPÁNYOKRA VEVŐK MOST AZ EMBEREK
Egészen kiugró eredményeket lehet ma már elérni egy jól felépített, stratégiai, leadépítő kampánnyal. Ráadásul a vásárlók is szeretik őket. A Nottevit „Alváskvíz” játéka több szempontból
1735 potenciális vevő pandémia alatt?
Potenciális vevő szerzés – Hogyan lehet 1735 potenciális vevőt szerezni a pandémia alatt egy olyan piacon, amelyet erősen érintett a Covid megjelenése? A Kalcsu Cosmetics