Sikersztorik a munkáinkból

Nottevit: A nagy magyar női alváskvíz

A tartalommarketing kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Gemil Pharma Zrt. márkaismertséget kívánt növelni a tartalommarketing kampánnyal, de egyben edukálni is akarta a célközönséget a

tovább »

Daisy Dessous Fehérnemű hírlevél sorozat

A hírlevél kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Daisy Dessous Fehérnemű olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által a lakossági adatbázisával

tovább »

Cégmenedzser Business Friday hírlevél sorozat

A kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Cégmenedzser Szoftver Kft. olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által az üzletemberekről és cégvezetőkből

tovább »

MERU Nemek harca nyereményjáték

A kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a MERU Sportcare, a MERU sportkrémek forgalmazója, nagyobb ismertséget kívánt szerezni termékeinek az aktív amatőr vagy hobbi sportolók körében.

tovább »

Berkemann Hungary: A Nagy Fodrászverseny

A kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Berkemann Hungary márkaismertséget kívánt növelni a magyar fodrászok körében, akik az egyik kiemelt célcsoportjuk. A kampány célja az

tovább »

Mapei hírlevél sorozat

A kommunikáció céljának, célcsoportjainak bemutatása Megbízónk a Mapei Kft. olyan heti kommunikáció kidolgozásával és kivitelezésével bízott meg minket, amely által a lakossági érdeklődőkből álló adatbázisával

tovább »

LEADÉPÍTŐ KAMPÁNYOKRA VEVŐK MOST AZ EMBEREK

Egészen kiugró eredményeket lehet ma már elérni egy jól felépített, stratégiai, leadépítő kampánnyal. Ráadásul a vásárlók is szeretik őket. A Nottevit „Alváskvíz” játéka több szempontból

tovább »